Wystaw

BMW Seria 6

Klasyczne BMW serii 6 z 1975 roku to sportowy model klasy wyższej w nadwoziu coupe. Auto o kodzie fabrycznym E24 produkowano do 1989 roku i przez ten czas z fabryk wyjechało około 80 tys. egzemplarzy. Model wytwarzano z przeznaczeniem na rynek europejski, amerykański oraz japoński. Dzięki wyjątkowemu designowi „Rekina” połączonemu z niebywałymi właściwościami jezdnymi samochód stał się kultowy i wciąż pozostaje młodzieńczym marzeniem z plakatów dla wielu dorosłych już teraz osób.

Znaleźliśmy 27 ogłoszeń
BMW Seria 6 E24 635CSi 1985
BMW Seria 6 E24 635CSi - 1985
ul.Zakopiańska 167 39 760 KM
295 000 zł
BMW Seria 6 E24 635CSI M-pakiet 1986
BMW Seria 6 E24 635CSI M-pakiet - 1986
ul.Zakopiańska 167 265 030 KM
115 000 zł
BMW Seria 6 E24 635CSI  Luxury 1987
BMW Seria 6 E24 635CSI Luxury - 1987
Kalej 221 263 KM
89 900 zł
Reklama
Znajdź idealną oponę
BMW Seria 6 - legenda

Seria 6 z 1975 roku oferowała wszystko, co sprawia, że BMW jest tak cenione za swoje parametry. Sześciocylindrowy silnik rzędowy umieszczony wzdłużnie z przodu dla odpowiedniej mocy oraz napęd na tylną oś dla maksymalnej frajdy z jazdy. Wyjątkowy styl tego samochodu sprawia, że to jeden z najbardziej pożądanych klasycznych modeli BMW z II połowy XX wieku.

BMW Seria 6 E24 635CSI  1981
BMW Seria 6 E24 635CSI - 1981
Stary Dzierzgoń 152 000 KM
139 000 zł
BMW Seria 6 E24 635CSi  1987
BMW Seria 6 E24 635CSi - 1987
Siedlec 280 000 KM
110 000 zł
BMW Seria 6 E24 635CSi  1987
BMW Seria 6 E24 635CSi - 1987
Warszawa 129 000 KM
86 900 zł
BMW Seria 6 E24 635CSi  1988
BMW Seria 6 E24 635CSi - 1988
Warszawa 200 000 KM
165 000 zł
BMW Seria 6 E24 M635CSI 1984
BMW Seria 6 E24 M635CSI - 1984
Zielona Góra 81 000 KM
179 000 zł
BMW Seria 6 E24 CS630 Karmann 1977
BMW Seria 6 E24 CS630 Karmann - 1977
Katowice 180 000 KM
59 000 zł
BMW Seria 6 E24 M635CSi 1985
BMW Seria 6 E24 M635CSi - 1985
Kłosowo 166 000 KM
159 000 zł
BMW Seria 6 E24 635 M CSi 1986
BMW Seria 6 E24 635 M CSi - 1986
Poznań 140 000 KM
235 800 zł
BMW Seria 6 E24 630CS 1976
BMW Seria 6 E24 630CS - 1976
Częstochowa 192 775 KM
85 900 zł
BMW Seria 6 E24 633CSI  1977
BMW Seria 6 E24 633CSI - 1977
Siedlce 122 000 KM
89 000 zł
BMW Seria 6 E24 635CSi  1982
BMW Seria 6 E24 635CSi - 1982
Langeskov 134 600 KM
95 600 zł
BMW Seria 6 E24 635CSI  1982
BMW Seria 6 E24 635CSI - 1982
Dębe Wielkie 160 740 KM
139 000 zł
BMW Seria 6 E24 635CSi  1986
BMW Seria 6 E24 635CSi - 1986
Szczytno 175 000 KM
93 000 zł
BMW Seria 6 E24 633CSi  1984
BMW Seria 6 E24 633CSi - 1984
Kobyłka 357 000 KM
37 000 zł
BMW Seria 6 E24 633CSi  1984
BMW Seria 6 E24 633CSi - 1984
Kobyłka 357 000 KM
37 000 zł
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
BMW Seria 6 E24 633CSI  1983
BMW Seria 6 E24 633CSI - 1983
Dąbrowa Tarnowska 200 000 KM
48 200 zł
BMW Seria 6 E24 630CS Karmann 1976
BMW Seria 6 E24 630CS Karmann - 1976
Częstochowa 192 775 KM
85 900 zł
BMW Seria 6 E24 633CSi  1976
BMW Seria 6 E24 633CSi - 1976
Jerzmanowice 6 700 KM
150 000 zł
BMW Seria 6 E24 635csi 1985
BMW Seria 6 E24 635csi - 1985
Szczytno 173 000 KM
73 000 zł
BMW Seria 6 E24 633CSi  1982
BMW Seria 6 E24 633CSi - 1982
Ostróda 176 700 KM
29 500 zł
BMW Seria 6 E24 633 CSi  1979
BMW Seria 6 E24 633 CSi - 1979
Kielce 245 000 KM
75 999 zł

Klasyczne BMW serii 6 – luksusowe auto sportowe

Pierwsza klasyczna generacja BMW serii 6 zastąpiła w ofercie marki modele CS i CSL oznaczone kodem fabrycznym E9. Auto zostało zaprojektowane przez Paula Barcqa. Osiągnął on wręcz idealne proporcje sylwetki, które sprawiają, że auto wygląda klasycznie, a jednocześnie zadziornie. BMW E24 zagrało również w serialu kryminalnym „Na wariackich papierach” (ang. Moonlighting), gdzie za kierownicą wersji 635CSi zasiadał David Addison, którego odgrywał Bruce Willis.

BMW E24 635 CSi – gwiazda lat 80.

Klasyczne BMW 635 CSi to wersja, która rozwijała moc 218 KM i osągała 225 km/h. Powstało również kilka tysięcy sztuk odmiany M635CSi, której moc osiągała aż 286 KM. Dzięki temu auto było w stanie przekroczyć 250 km/h. To właśnie odmiany 635 CSi są najbardziej uznanymi wersjami tego klasycznego samochodu – oferowały najwyższe osiągi i wyrafinowany styl.

Bezpośrednim następcą BMW serii 6 z dawnych lat, był model serii 8. Seria 6 została wycofana z oferty bawarskiej marki. Jednak powróciła ona w 2003 roku. I chociaż jest to stosunkowo młoda generacja, to dzięki swoim wyjątkowym liniom i niebywałym osiągom z całą pewnością będzie uznanym klasykiem.

BMW seria 6 E63 – taka młoda ta Bawarka, a już klasyczna

Następca klasycznego BMW serii 6 zachował charakter swojego poprzednika – również był bezkompromisowo luksusowy oraz sportowy. Kolejne generacje serii 6 stawały się coraz lepiej przystosowane do codziennego użytku, a E63 zachowało jeszcze tę pociągającą niepraktyczność sportowych aut z dawnych lat. Samochód stał się jednak nowoczesny i zdecydowanie bardziej potężny.

W E63 wykorzystywano nie tylko silniki sześciocylindrowe. Pod maskę samochodu trafiały również jednostki V8, a w modelu serii M zastosowano nawet V10. W efekcie moc na poziomie modeli 635CSi i M635CSi była oferowana w najsłabszych wersjach serii 6 XXI wieku. Kolejne generacje auta nie były już wyłącznie dwudrzwiowymi coupe oraz cabrio. Pojawiły się odmiany czterodrzwiowe, w tym przestronna seria 6 GT. Stare klasyczne generacje BMW serii 6, a przede wszystkim seria 6 E24, to kwintesencja sportowych samochodów z dawnych lat, które mają dawać przede wszystkim satysfakcję prowadzenia.