Wystaw
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie główne
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 21
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 22
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 23
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 24
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 25
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 26
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 27
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie główne miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 21 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 22 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 23 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 24 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 25 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 26 miniaturka
  • Toyota  Supra MK4 1994 - zdjęcie dodatkowe nr 27 miniaturka

Toyota Supra MK4 - 1994

1994
165 000 km
2 954 cm3
238 KM
Benzyna
144 900 zł
Lokalizacja: Poznań
Sprzedający: LEXUS *****
Dodane 17 grudnia 2020
Liczba wyświetleń: 52032
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
Szczegóły
Marka Toyota Model Supra Rocznik 1994 Kolor Czerwony Moc 238 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 165 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 2 954 cm3
Wyposażenie
  • ABS
  • Elektryczne szyby przednie
  • Tapicerka welurowa
  • Alufelgi
  • Klimatyzacja manualna
  • Centralny zamek
  • Światła przeciwmgielne
Opis

Toyota Supra MK4, 1994’, Twin Turbo Manual

RHD (kierownica po prawej stronie), 2JZ-GTE, skrzynia 5 biegowa manualna (w58)
Jeden właściciel w Polsce, drugi w Europie (zarejestrowana niecały rok w UK).
Sprowadzona z Japonii.

Auto sprowadzone jako fabryczne 2JZ-GE (wersja bez turbo) z ogranicznikiem 180km/h (standard w Japonii), 5 biegowy manual, kolor nadwozia srebrny, materiałowe fotele z przodu, oraz 160000km przebiegu. Jedyne zmiany dotyczyły zmienionego wydechu, stożka dolotu, regulowanych wahaczy oraz innych felg.

Zaraz po sprowadzeniu została przeprowadzona kompletna odbudowa w Supra Workshop:
(detale poniżej)
Zewnątrz:
- rozebranie auta co do śrubki z zewnątrz i wewnątrz
- konserwacja podwozia i nadwozia wraz z usunięciem wszelkich skaz (były uszkodzone lewe drzwi oraz tylny lewy i prawy błotnik)
- zaspawanie otworów po wycieraczce i spryskiwaczach
- kompleksowe lakierowanie nadwozia, komory silnika i bagażnika w czerwony solidowy lakier w Lakiernia Ukleja
- pakiet dokładek (dyfuzor, air diverters, canards, splitter) od Time attack customs
- Spoiler TRD style Carbon
- przedni zderzak Ridox
- wymieniona przednia szyba (fabryczna miała pęknięcie), przy okazji nowe uszczelki szyb ASO
- progi Ridox
- przerobienie reflektorów na EU, Bi-LED-, (lakierowanie środka na czarną satynę+lakierowanie samych plastikowych "przeźroczy")
- lampy tył zmienione na nowe po-liftowe ASO
- oryginalne felgi Work emotion XD9 9/10J wraz z nowymi oponami Achilles 255 i 275 (w tym momencie mają dwa lata)
- sprowadzone oryginalne nakrętki Project Kicks Leggdura rl53

Wnętrze
- Wymiana większości plastików wnętrza na nowe (ASO) lub odświeżenie tych które były w dobrym stanie
- dodane radio Sony XAV-AX100 (obsuga Apple CarPlay oraz Android Auto, Bluetooth etc) wraz z kamerą cofania w rejestracji z tyłu
- nowe głośniki JBL (wraz z tweeterami)
- wygłuszenie wnętrza matami bitumicznymi (dach, drzwi, podłoga, bagażnik, ściana grodziowa)
- obszycie foteli skórą dopasowaną do tylnej kanapy wraz z dziarganym materiałem Bride
- ręcznie szyte dywaniki Bride (na zamówienie z Japonii)
- obszycie dźwigni ręcznego oraz mieszka zmiany biegów
- customowa gałka zmiany biegów, polakierowana w kolor Candy Apple Red
- oryginalna kierownica Nardi Torino Classic (obszyta na nowo)
- drift button Final Konexxion
- wymiana podświetleń deski na biały LED
- wszystko poskładane na nowych spinkach, śrubach, zaślepkach etc.

Zawieszenie i układ hamulcowy:
- komplet Rigid Collars od Spoon (przód I tył)-zestaw tulei przywracających fabryczną sztywność nadwozia
- swap hamulców przód na LS400 + tarcze i klocki EBC + przewody w oplocie HEL
- gwint BC racing
- regulowane wszystkie wahacze przód/tył

Silnik:
- swap motoru na wersje TT – 2JZ-GTE postawionym na EMU Classic (wykonanie KTune)
- wspawany układ wydechowy 3” wraz ze sprowadzonym końcowym tłumikiem tytanowym
HKS Hi-Power Ti (oryginalny)
- FMIC, chłodnica oleju, orurowanie etc od FMIC.pl
- customowa osłona silnika od spodu z ABS
- Dekle zaworów polakierowane na zamówienie
- sprzęgło obite kevlarem

Doładowanie 1.2bar, moc ~400KM/500NM

Auto przeszło kompleksowy serwis – wymiana płynów, odświeżenie lakieru, położenie wosku. Dodatkowo wymienione zostały uszczelki skrzyni i wału, bo nieco się pociły.

Wszystkie elementy dodatkowe tj. ospoilerowania zamontowane są bez ingerencji w konstrukcje auta, bez naruszenia nadwozia. Każdy element może zostać zdemontowany, przywracając auto do stanu fabrycznego.
Dzięki zawieszeniu gwintowanemu z regulacją twardości, auto można podnieść i zmiękczyć według wymagań

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian w treści ogłoszenia bez wcześniejszego uprzedzenia.