Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono, Vanderhall
Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!
Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.
Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!
ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG SPRZEDAŻOWYCH ORAZ DETALINGOWYCH AUSTOR SPA.
NA ŻYCZENIE MOŻEMY ZAJĄĆ SIĘ RÓWNIEŻ ODBIOREM LUB DOSTARCZENIEM SAMOCHODU POD WSKAZANY ADRES, W TYM CELU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Osoby kontaktowe:
Marek Fijałkowski – 512 558 681
Mateusz Urbaniak – 577 077 792
Przebieg: 167000 km
Pojemność: 2997 cm³
Skrzynia biegów: automatyczna tiptronic
Moc: 330 KM
Toyota Supra MkIV z silnikiem 2JZ-GTE to prawdziwa ikona japońskiej motoryzacji. Prezentowany egzemplarz pochodzi z rynku japońskiego, z ostatniego roku produkcji tego modelu (2002). Co dla miłośników niezwykle ważne, różni się w istotny sposób od modeli Supry oferowanych na rynki poza Japonią w latach 1993-1997.
Od roku modelowego 1998 Toyota utrzymała produkcję MkIV wyłącznie na potrzeby rodzimego rynku. Od tego momentu wprowadzone zostały dwie istotne zmiany, silnik wyposażony został w układ zmiennych faz rozrządu (VVT-i), a automatyczna skrzynia biegów uzyskała funkcjonalność manualnej zmiany przełożeń za pomocą przycisków na kierownicy (tiptronic).
Dodatkowo wszystkie egzemplarze Supry MK IV twin-turbo produkowane na rynek japoński wyposażane były w turbosprężarki z ceramicznymi wirnikami. Zaletą tych sprężarek jest błyskawiczne budowanie doładowania, przez co auto pozbawione jest turbo dziury, rozpędza się bardzo płynnie nawet przy niskich obrotach silnika. Samochód oficjalnie legitymuje się mocą maksymalną 280 koni mechanicznych (jak większość japońskich aut z lat 90. ubiegłego stulecia).