Wystaw
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie główne
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 21
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 22
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 23
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 24
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 25
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 26
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 27
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 28
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 29
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 30
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 31
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie główne miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 21 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 22 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 23 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 24 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 25 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 26 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 27 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 28 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 29 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 30 miniaturka
  • Toyota Supra MKIV 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 31 miniaturka

Toyota Supra MKIV - 2002

2002
167 000 km
2 997 cm3
280 KM
Benzyna
135 000 zł
Lokalizacja: Poznań
Sprzedający: AUSTOR *****
Dodane 6 sierpnia 2020
Liczba wyświetleń: 9519
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
Szczegóły
Marka Toyota Model Supra Rocznik 2002 Kolor Czarny Moc 280 KM Skrzynia biegów Automatyczna Przebieg 167 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 2 997 cm3
Wyposażenie
Opis

Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono, Vanderhall

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!

Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.
Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG SPRZEDAŻOWYCH ORAZ DETALINGOWYCH AUSTOR SPA.
NA ŻYCZENIE MOŻEMY ZAJĄĆ SIĘ RÓWNIEŻ ODBIOREM LUB DOSTARCZENIEM SAMOCHODU POD WSKAZANY ADRES, W TYM CELU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Osoby kontaktowe:

Marek Fijałkowski – 512 558 681
Mateusz Urbaniak – 577 077 792

Przebieg: 167000 km
Pojemność: 2997 cm³
Skrzynia biegów: automatyczna tiptronic
Moc: 330 KM
Toyota Supra MkIV z silnikiem 2JZ-GTE to prawdziwa ikona japońskiej motoryzacji. Prezentowany egzemplarz pochodzi z rynku japońskiego, z ostatniego roku produkcji tego modelu (2002). Co dla miłośników niezwykle ważne, różni się w istotny sposób od modeli Supry oferowanych na rynki poza Japonią w latach 1993-1997.
Od roku modelowego 1998 Toyota utrzymała produkcję MkIV wyłącznie na potrzeby rodzimego rynku. Od tego momentu wprowadzone zostały dwie istotne zmiany, silnik wyposażony został w układ zmiennych faz rozrządu (VVT-i), a automatyczna skrzynia biegów uzyskała funkcjonalność manualnej zmiany przełożeń za pomocą przycisków na kierownicy (tiptronic).
Dodatkowo wszystkie egzemplarze Supry MK IV twin-turbo produkowane na rynek japoński wyposażane były w turbosprężarki z ceramicznymi wirnikami. Zaletą tych sprężarek jest błyskawiczne budowanie doładowania, przez co auto pozbawione jest turbo dziury, rozpędza się bardzo płynnie nawet przy niskich obrotach silnika. Samochód oficjalnie legitymuje się mocą maksymalną 280 koni mechanicznych (jak większość japońskich aut z lat 90. ubiegłego stulecia).