Do sprzedania mój prywatny, wyjatkowy , niepowtarzalny samochód.
Auto sprowadziłem do Polski z Danii w 2013 roku. Od tamtego czasu przeszło kompletną przebudowę.
Praca nad nim pochłonęła setki roboczogodzin i górę pieniędzy. Wszystkie etapy pracy udokumentowane
są zdjęciami.
Wszystkie najważniejsze nowo zamontowane podzespoly:
- konwersja na single turbo i strojenie Maleckis Motorsoprt
- zakucie silnika Dziak Motorsport
- tłoki CP Pistons
- korbowody Manley H-Beam
- nowe zawory ssace i wydechowe ferrea
- nowy rozrząd + pasek Gates Racing T215-RB
- kolo pasowe ATI super damper
- wydech HKS dragger
- szpilki glowicy ARP
- szpilki wału ARP
- śruby koła zamachowego ARP
- panewki KING RACING
- nowa pompa oleju OE Toyota
- nowa pompa wody OE Toyota
- zawory ssace i wydechowe FERREA
- gumki zaworowe Supertech
- chlodnica 3 rzedowa Mishimoto X-line
- termostat mishimoto 67'
- pompa paliwa bosch 044
- chlodnica oleju 19 rzedowa
- intercooler 600x300x76mm
- wałki rozrządu Brian Crower 264'
- turbo GARRETT GT3582R 1.06
- wastegate tial mvr 44
- wtryski Siemens Deka 630cc
- kolektor dolotowy Greddy style
- przepustnica 80mm
- zawieszenie gwintowane d2
- komputer standalone emu
- kompletna nowa wiazka silnika
- hamulce big brakes Brembo 6 tłoczkowe, tarcze LEXUS ISF 360mm
- szpera oryginalny torsen supry
- skrzynia biegów r154
- sprzegło OS Gikken 3 tarczowe
MOC: 640KM przy 1,7 bara
V-max – 308km/h i odcina obroty :))) Na dłuższym przełożeniu mostu będzie szybszy :)))
Historia samochodu jest mi znana od 2006 roku. Posiadam dzisiatki zdjęć od 2006 roku kiedy było
jeszcze w posiadaniu poprzedniego wlasciciela az po chwile obecną.
Zapraszam do kontaktu tylko osoby potencjalnie
Informacje umieszczone w ogłoszeniu służą jedynie celom informacyjnym.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66 § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy zawarte w ogłoszeniu
Zapis ten został umieszczony ze względu na możliwość ludzkich pomyłek podczas tworzenia ogłoszenia.