Wystaw
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie główne
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie główne miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Toyota Celica GT4 ST205 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka

Toyota Celica GT4 ST205 - 1998

1998
124 000 km
1 998 cm3
300 KM
Benzyna
41 999 zł do negocjacji
Lokalizacja: Wrocław
Sprzedający: ADRIAN
Dodane 24 lutego 2020
Liczba wyświetleń: 12160
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Toyota Model Celica Rocznik 1998 Kolor Biały Moc 300 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 124 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 998 cm3
Wyposażenie
  • ABS
  • Elektryczne szyby przednie
  • Wspomaganie kierownicy
  • Gniazdo SD
  • Odtwarzacz DVD
  • CD
  • Elektrycznie ustawiane lusterka
  • Alufelgi
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Przyciemniane szyby
  • Centralny zamek
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Bluetooth
  • Klimatyzacja manualna
  • Regulowane zawieszenie
Opis

Sprzedam Toyote Celice GT4 ST205 1998r., auto sprowadzone z Japonii dla mnie w 2017 roku, zarejestrowane w Polsce. Jestem pierwszym właścicielem.

Przebieg w momencie sprowadzenia 115tyś km, w tym momencie 124tyś km.
Silnik w idealnej kondycji, olej wymieniany co 4 tyś km. nie bierze ani grama oleju, nie dymi, nie kopci.

Po zakupie wymienione zostało:
- sprzęgło na 3 łopatkowe EXEDY Stage 2,
- zawieszenie gwintowane BC RACING wraz z dodatkowymi osłonami na gwint ISC.
- rozrząd INA/KOYO
- paski Conti
- simeringi skrzyni
- akumulator

Olej w silniku 10W60 Millers CFS Motorsport z Nanotechnologią, olej w skrzyni Millers 75w90 GL5
Wymienione zostały też świece na NGK irydowe BKR7EIX o stopień niższe.

Auto z Japonii w pełnym pakiecie KOUKI + dokładki trd.
Wydech 2,75" KAKIMOTO.
Tylne łączniki stabilizatora na poliuretanie + poduszka dyfra poliuretan od GT4JS. Nowe łączniki przód.

Wnętrze: zegar boost, oryginalne zegary TRD wyskalowane do 300, nakładki jdm na progi z napisem "celica", radio bluetooth z panelem dotykowym lcd, subwoofer z wzmacniaczem pod fotelem.

Samochód został dla mnie polakierowany w kolor biały z palety toyoty 040, przygotowany został projekt okleiny CASTROLA z rajdu Monte Carlo. Nadkola zabezpieczone. Podłoga bez konserwacji specjalnie by pokazać w jakim jest stanie - idealnym, bez ognisk rdzy.

Auto było moim marzeniem i wszystko co w nim zostało zrobione było wg. mojej wizji. Jazda z kierownicą po prawej stronie nie sprawiała mi problemów. Auto w super stanie dla pasjonata, zjeździłem nim wiele zlotów w Polsce. Samochód jest absolutnie bezwypadkowy. Cały osprzęt silnika począwszy od elektryki po przewody, kostki, elementy gumowe wygląda jak nowe, czyste, nie przegrzane co świadczy o autentycznym przebiegu oraz dbaniu o samochód.

Zgadzam się na sprawdzenie samochodu w warsztacie, serwisie autoryzowanym itp.