Wystaw
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie główne
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 21
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 22
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 23
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 24
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 25
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 26
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie główne miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 21 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 22 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 23 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 24 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 25 miniaturka
  • BMW Seria 3 E30 325i  1992 - zdjęcie dodatkowe nr 26 miniaturka

BMW Seria 3 E30 325i - 1992

1992
320 000 km
2 500 cm3
192 KM
Benzyna
16 900 zł do negocjacji
Lokalizacja: Kraków
Sprzedający: Adam
Dodane 18 stycznia 2020
Liczba wyświetleń: 3017
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
Szczegóły
Marka BMW Model Seria 3 Generacja E30 Rocznik 1992 Kolor Bordowy Moc 192 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 320 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 2 500 cm3
Wyposażenie
  • ABS
  • Elektryczne szyby przednie
  • Alarm
  • Komputer pokładowy
  • CD
  • Elektrycznie ustawiane lusterka
  • Alufelgi
  • MP3
  • Centralny zamek
  • Wspomaganie kierownicy
  • Klimatyzacja manualna
  • Szyberdach
Opis

BMW E36 Coupe w kolorze Calypsorot.

W samochód włożone trochę pracy i pieniędzy.

Oryginalnie w BMW był motor M50B20, w jego miejsce trafił taki sam odpowiednik 2.5L z tego samego rocznika więc pasował idealnie bez żadnych przeróbek. Silnik M50B25 żeliwny blok bez Vanosa, niezniszczalna jednostka – najlepsza pod Turbo. Silnik o przebiegu zaledwie 120 tyś. km został przełożony w firmie NSR Racing z Krakowa, kompletny wraz ze skrzynią biegów. Silnik przed montażem został dokładnie sprawdzony, wykonano całą profilaktykę. Świeżo wymieniony olej, filtry i świece. Przy okazji sprawdzono też sprzęgło – jest w bardzo dobrym stanie.

- Zregenerowana przekładnia kierownicza. Cały spód samochodu przeglądnięty i suchy, bez żadnych wycieków.
- Hamulce tarczowe na wszystkich kołach fabrycznie
- Założony wydech ori BMW z 3.0 – pięknie brzmi.
- Dyfer – Duża głowa 3,15 razem z półosiami
- Amortyzatory Bilstein ze sprężynami obniżającymi Weitec
- Nowy napę pasowy silnika
- Nowe łożyska
- Ustawiona zbieżność
- Założona jest Instalacja Gazowa zestrojona pod ten silnik KME Gold do 250 KM w taki sposób żeby nie była widoczna, oczywiście wbita w dowód i zalegalizowana.
- Szyberdach szczelny i w pełni sprawny.
- Trójramienna kierownica Victor z nabą oraz gałka zmiany biegów MOMO
- W samochodzie jest akcesoryjna klimatyzacja, oryginał BMW – przycisk koło zapalniczki
Mechanicznie sprawna natomiast w układzie jest nieszczelność i po paru dniach kończy się czynnik -nie zdążyłem tego zrobić.

Tylko ostatnio zainwestowałem ponad 4000 zł, wszystko było robione w NSR Racing i można to potwierdzić.
Przegląd do 07.2020, ubezpieczenie do 12.2020

Karoseria nie zgnita, prosta, lakier w ładnym stanie. Pięknie się prezentuje a jazda nią daje wielką frajdę.
Pozostało do ogarnięcia parę dupereli ale nic poważnego. Wystawiam tylko dlatego że mam coś innego na oku, nie ciśnie mnie, dobrze mi się powodzi, mam super pracę w Polsce i nigdzie nie wyjeżdżam a nawet jakby mi się miało urodzić dziecko to nie kupie Kombi więc szanujmy swój czas i jak ktoś ma marudzić albo oferować 10 tyś to niech nie dzwoni. Pozostałych zapraszam do kontaktu.