Kompaktowe wymiary, zgrabna, proporcjonalna sylwetka, wnętrze o dobrej jakości z charakterystyczną konsolą środkową pochyloną w stronę kierowcy… to cechy, które niezmiennie przyciągają do najmniejszej limuzyny z Monachium. Fani BMW dzielą się na takich, dla których auto musi jechać i takich, dla których auto ma wyglądać.
To BMW 316i E30 to zdecydowanie propozycja dla tej drugiej opcji. Doskonały kolor Calypsorot-metallic i 16-calowe felgi przykuwają wszak uwagę najmocniej, gdy nie jeździ się zbyt szybko, a do tego zasilany wtryskowo silnik M40 z automatyczną skrzynią biegów nadają się idealnie. Kolejna rzecz, że skromne czterocylindrówki to ostatnia wersja, która da się dziś znaleźć w bardzo dobrym stanie, nieskalanym tuningiem i w rozsądnym budżecie.
Samochód w świetnej kondycji, bardzo ładnie zachowany, grubość powłoki lakierniczej w granicach 130-150 um, więc można pokusić się o stwierdzenie, że jest to powłoka fabryczna. Skrzynia biegów pracuje bezproblemowo, czyste zadbane wnętrze. Dwa komplety kół, 14″ i 16″.
Samochód posiada aktualny przegląd techniczny i ubezpieczenie OC.