Wystaw
  • MG TF 1954 - zdjęcie główne
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 21
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 22
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 23
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 24
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 25
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 26
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 27
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 28
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 29
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 30
  • MG TF 1954 - zdjęcie główne miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 21 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 22 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 23 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 24 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 25 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 26 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 27 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 28 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 29 miniaturka
  • MG TF 1954 - zdjęcie dodatkowe nr 30 miniaturka

MG TF - 1954

1954
34 760 km
1 250 cm3
57 KM
Benzyna
165 800 zł do negocjacji
Lokalizacja: Poznań
Sprzedający: AUSTOR *****
Dodane 16 kwietnia 2021
Liczba wyświetleń: 1936
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka MG Model TF Rocznik 1954 Kolor Czarny Moc 57 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 34 760 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 250 cm3
Wyposażenie
Opis

Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!

Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.

Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!

Opiekunowie oferty:

Marek Fijałkowski – 512558681
Viktoria Olczyk - 724877277

MG TF to 2 drzwiowy model o charakterze sportowym z nadwoziem typu kabriolet za którym obejrzy się każdy, nawet ten kto o motoryzacji pojęcia nie ma. Co w nim tak niezwykłego? Przede wszystkim linia, która mimo upływu 66 lat nadal robi wrażenie auta z charakterem, kolejnym elementem jest wykończenie wnętrza kremowymi skórami i drewnem które idealnie wpisuje się w klimat pojazdu. Prezentowany przez nas egzemplarz do Polski przyjechał z USA, gdzie był restaurowany. Silnik w modelu TF to 4 cylindrowy rzędowe 1.2 litra, które generuje niespełna 60 koni mechanicznych.
Nadwozie w wykonaniu stalowo drewnianym oraz miękki składany dach prezentuję się bardzo dobrze, żaden z elementów nie jest zniszczony oraz nie wymaga prac.
MG jest w pełni oryginalne, posiada opinię rzeczoznawcy oraz papiery gotowe do rejestracji pojazdu dla pierwszego właściciela w Polsce.