Bardziej praktyczny MGB z tylnym siedzeniem. Samochód ma fabryczny silnik o pojemności 1,8 litra, generujący 94 KM z fabryki oraz 4-biegową manualną skrzynię biegów z synchronizacją na wszystkich biegach. Samochód posiada duński tytuł i rejestrację. Wyjście z długoterminowej własności duńskiej. Samochód nie ma problemów mechanicznych i można się nim cieszyć przez wiele lat.
Specyfikacja samochodu:
VIN: GHD5UA200428G
Data produkcji: 2/1970
Przebieg: 16158
Silnik: 1,8-litrowy, 4-cylindrowy, 95 KM
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna, synchronizacja
Historia MG MGB w latach 1970-1974
Mechanicznie MGB niewiele się zmieniło w 1970 roku, zachowując silnik z popychaczem o pojemności 1798 cm3, czterobiegową całkowicie zsynchronizowaną skrzynię biegów i wszystkie znane układy jezdne. Niewiele się zmieniło w 1972 roku, choć samochody z rynku amerykańskiego wyróżniały się lusterkiem bocznym po prawej stronie i zmodyfikowaną deską rozdzielczą ze schowkiem. W roku 1973 tradycyjna chromowana osłona chłodnicy powróciła z czarną siateczkową wstawką, a wersje GT zostały wzmocnione sztruksową tkaniną na wszystkich powierzchniach siedzeń. Na początku 1974 roku zderzaki wyrosły na kolarzy brzydko czarnymi, co było tylko zwiastunem tego, co ma nadejść. W modelach z połowy roku „1974 ½” MGB i MGB / GT zostały podniesione na zawieszeniach i wyposażone w duże przednie i tylne zderzaki, aby spełnić coraz bardziej rygorystyczne federalne normy zderzeniowe przy minimalnych nakładach inwestycyjnych.
Cena: 66 100 PLN, Faktura VAT (VAT 0%) z Danii, cena do negocjacji.
Auto do obejrzenia / odbioru w naszym salonie w Langeskov, Dania.
Dla kupujacego zapewniamy w 100% darmowa dostawe do pod dowolny adres w Polsce.
Tel kontaktowy, umawianie się na oględziny, pytania: +48 697 558 034