Wystaw
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie główne
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 21
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 22
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 23
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 24
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 25
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 26
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 27
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 28
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 29
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie główne miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 21 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 22 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 23 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 24 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 25 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 26 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 27 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 28 miniaturka
  • MG MGB GT 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 29 miniaturka

MG MGB GT - 1970

1970
99 999 km
1 800 cm3
70 KM
Benzyna
60 000 zł
Lokalizacja: Warszawa
Sprzedający: Michael *****
Dodane 7 kwietnia 2021
Liczba wyświetleń: 1958
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
Szczegóły
Marka MG Model MGB Rocznik 1970 Kolor Brązowy Moc 70 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 99 999 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 800 cm3
Wyposażenie
  • Equipment includes; 1800cc B series engine, dual HS4 SU carburettor, 3 door, overdrive, fog lamps, GTI Rally Twin tripmaster, Moto Lita steering wheel, bespoke stainless steel exhaust, 13" smoke grey MiniLite alloys wheels and Vredestein tyres
Opis

This beautiful Bronze Yellow 1970 MGB GT has had 3 owners in 51 years - 25 years in California, 21 years in Holland and 5 years in Poland. The car has never been restored as it has always been well cared for yet driven regularly by all its owners. In my own ownership I have serviced it every season as well as stripping and rebuilding the engine, rebuilding the carburetors, changing out the original water pump and alternator, changing brakes pads and shoes, and replacing the graphite clutch ring with a new ball bearing based design. The car starts every time and has a lovely raspy engine note thanks to the stainless steel racing exhaust. I have personally driven this car all over Poland and it is a wonderful touring car for 2. Plenty of storage space for luggage and plenty of smiles from people as they hear the car coming then see her as she rumbles down the road.