Menu

OTOKLASYKI - Internetowa giełda klasków - Najciekawsze klasyczne youngtimery samochody i motocykle.

Inne MG MGC Wide Body 1969 - 81 700 pln

Dodane 16 lipca 2020 ID: 905
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
Inne MG MGC Wide Body- Rok 1969 - Kolor Czerwony
  • Marka

    Inne

  • Rocznik

    1969

  • Przebieg

    6456 km

  • Pojemność

    2912 cm³

  • Rodzaj paliwa

    Benzyna

  • Skrzynia biegów

    Manualna

  • Moc

    150 KM

  • Kolor

    Czerwony

81 700 PLN

OPIS

MGC Wide Body w świetnym stanie. Samochód uruchamia się, jedzie i zatrzymuje się bez żadnych problemów. Samochód posiada duński tytuł i rejestrację datowaną na kwiecień 1969 roku. Samochód został zbudowany w fabryce Abingdon w Anglii.

Specyfikacja samochodu:
Przebieg: 6456 km
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa, bez nadbiegu
Numer VIN: GCN1 / 5891G
Numer samochodu: MGC 501767
Numer seryjny: 001926
Numer silnika: 29G / U / H 3964
Silnik: 2912 cm3, rzędowy 6, 150 KM
Gaźniki: 3x Weber, TIPO: 45 DCOE152

Dekodowanie VIN:
VIN: GCN1 / 5891G
G = MG
C = typ C.
N = 2-osobowy samochód turystyczny / roadster
1 = Seria 1 (ale oczywiście bez serii 2)
5891 = numer kompilacji
G = zbudowany w Abingdon w Anglii

Historia MGC:
MGC było 2,9-litrową prostą szóstką wersją MGB sprzedawaną od 1967 roku i produkowaną do sierpnia 1969 roku, a część sprzedaży trwała do 1970 roku. Samochód otrzymał kod modelu ADO52. Miał zastąpić Austin-Healey 3000 Mk. III, który byłby ADO51, ale w takiej formie nigdy nie wyszedł poza etap propozycji projektowej. Nadwozie MGB wymagało znacznych poprawek wokół komory silnika i podłogi, ale zewnętrznie jedynymi różnicami między MGB a MGC były wyraźne wybrzuszenie maski, aby pomieścić przeniesioną chłodnicę i łezkę do prześwitu gaźnika. Miał inne hamulce niż MGB, 15-calowe koła, dolną zębatkę i zębnik oraz specjalne zawieszenie z drążkiem skrętnym z amortyzatorami teleskopowymi. Podobnie jak MGB, był dostępny jako coupe (GT) i roadster. Opcjonalnie dostępna była skrzynia biegów z nadbiegiem lub trzybiegowa automatyczna skrzynia biegów. Samochód był w stanie rozpędzić się do 120 mil na godzinę (193 km / h), a od 0 do 60 mil na godzinę w 10 sekund.

Cena: 81 700 PLN, Faktura VAT (VAT 0%) z Danii, cena do negocjacji.
Auto do obejrzenia / odbioru w naszym salonie w Langeskov, Dania.
Dla kupujacego zapewniamy w 100% darmowa dostawe do pod dowolny adres w Polsce.
Tel kontaktowy, umawianie się na oględziny, pytania: +48 697 558 034

Sprzedający: Gregory Kabaliuk  Miejscowość: Langeskov, Dania