Sprzedam Porsche Boxster S (986) w pięknej konfiguracji kolorystycznej.
Porsche pochodzi z rynku japońskiego, jak wiele sprowadzanych teraz do Europy aut sportowych
i youngtimerów. Kierownica oryginalnie znajduje się po właściwej (lewej) stronie, a licznik, również fabrycznie, wyskalowany jest w kilometrach – identycznie, jak w wersjach europejskich. Porsche od opuszczenia fabryki przejechało jedynie niecałe 85 000 km i jest w świetnym stanie technicznym, zaś ciemny niebieski lakier i jasne wnętrze powoduje, że prezentuje się naprawę pięknie.
Wersja S oznacza przede wszystkim największą i najmocniejszą jednostkę napędową, dysponującą 252KM, co w połączeniu z manualną, 6-biegową skrzynią zapewnia sprint do setki poniżej 6 sekund. Auto jest doskonale wyważone i wspaniale się prowadzi. Coraz więcej osób przyznaje, że ich zdaniem Boxster daje więcej radości z jazdy niż 911.
Elektryczny, miękki, granatowy dach działa tak, jak powinien.
Boxster jest po dużym serwisie, w ramach którego:
1) zrobione zostały wszystkie słabe punkty tych jednostek napędowych (zrobiony rozrząd z pompą wody, IMS, separator oleju, uszczelniacz wału korbowego, wymieniona poduszka silnika),
2) wymienione zostały świece, filtr oleju, filtr powietrza, kabinowy i oczywiście olej;
3) zamontowane nowe tarcze i klocki hamulcowe Brembo na obu osiach;
4) nowy akumulator;
5) nowe przednie amortyzatory Bilstein B8 (czyli dokładnie takie, jak przy pierwszym montażu bowiem ten egzemplarz wyposażony jest fabrycznie w sportowe zawieszenie – o 2 cm niższe od wersji standardowej), a przy okazji wymiany amortyzatorów wymienione zostały górne mocowania amortyzatorów oraz odboje (sprężynki), a także inne elementy zawieszenia, które wymagały wymiany i ustawiona została zbieżność;
6) założone zostały nowe opony przedniej osi;
7) zrobiony pełny serwis klimatyzacji – regeneracja kompresora klimatyzacji, nabicie czynnikiem.
Nowy właściciel może więc spokojnie i bez obaw cieszyć się jazdą.
Samochód wydaje się bezwypadkowy. Oczywiście nie jestem pierwszym właścicielem ale wszystkie elementy poza prawym tylnym błotnikiem mają oryginalny lakier. Prawy tylny błotnik zaś naprawiany był pierwszy raz w Japonii, a następnie przeze mnie w Polsce bowiem przypłynął z solidną rysą (mam zdjęcia zarówno przed naprawą, jak i w jej trakcie).
Mankamenty do poprawienia przez kolejnego właściciela? Kilka drobnostek, tj.: dźwigienka podnoszenia fotela kierowcy, wytarta klamka lewa wewnętrzna, lewy spryskiwacz reflektora wymaga wymiany.
Sprzedaż prywatna.
Na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie, pod numerem telefonu: