Do sprzedanie piękny Boxster S nr 699 z 1953 egzemplarzy limitowanej edycji „50 years of the 550 spyder”. Wersji przygotowanej na 50-cio lecie modelu 550 spyder, ikony Porsche, zaprezentowanej na targach motoryzacyjnych w Paryżu pod koniec 1953 roku.
Boxster S tego wydania mocno nawiązuje do swojego praprzodka wyróżniając go na tle standardowych Boxster’ów. I tak: moc wzrosła do 266 KM, a moment obrotowy wynoszący 310Nm dostępny jest przy 4600 obrotów/min., sławetne 100km/h osiąga w zaledwie 6 sekund. Prawdziwy roadsterowy charakter podkreśla obniżenie nadwozia o 10 milimetrów oraz szczególnie sportowe ustawienia zawieszenia. Owe zawieszenie jeszcze bardziej poprawia przyczepność samochodu i pozwala na wyższe wartości przyspieszenia bocznego. System Porsche Stability Management (PSM) był montowany standardowo w tej edycji specjalnej. Nawiercane tarcze hamulcowe mają średnicę 318 milimetrów z przodu i 299 milimetrów z tyłu. Wyłącznie dla tej edycji specjalnej, czterotłoczkowe aluminiowe zaciski hamulcowe o konstrukcji monoblokowej mają aluminiowe wykończenie, dyskretnie zaglądają zza 18 calowych felg Carrera, również specjalnych dla tej wersji. Szerokie na pięć milimetrów dystanse na wszystkich czterech kołach nadają specjalnej edycji „50 Years of 550 Spyder” jeszcze mocniejszy wygląd i twardszą postawę na drodze. Kolejną cechą odróżniającą ten model od standardowego Boxstera S są pomalowane na srebrno grille nad otworami w tylnych rozpórkach, które przypominają widok modelu 550 spyder. Większość z wyprodukowanych Spyderów z lat ’50-tych była pomalowana na srebrno. Edycja specjalna została zatem wykończona błyszczącym srebrnym metalicznym kolorem, który do tej pory był zarezerwowany dla modeli Carrera GT oraz „40th anniversary”.
Miękki dach jest w kolorze kakaowym, użytym przez Porsche po raz pierwszy w tej edycji specjalnej. We wnętrzu samochodu dominują te same dwa kolory, z dopasowanymi dywanami i dywanikami podłogowymi z napisem Porsche.
Prezentowany egzemplarz (nr 699/1953) ma zaledwie 61 tys.km przebiegu, jest bezwypadkowy, posiada oryginalny lakier i jest w świetnym stanie technicznym. Wygląda wyśmienicie i tak samo się prowadzi. Ze względu na bardzo małą ilość wyprodukowanych egzemplarzy tej wersji stanowi świetną perspektywę inwestycyjną.
Po więcej informacji zapraszam pod nr telefonu.