Wersja modelowa z 2000 roku (trójramienna kierownica zamiast czteroramiennej, silnik 2.7 zamiast 2.5, itp)
Silnik: 2.7 , 220 KM (162 kW), 6.6 sek do 100 km/h
Model: 986 wersja europejska, kupiony 17.12.1999 r. w Niemczech w Stuttgarcie
Zderzak przedni z wersji Boxster S
Pełna książka serwisowa wraz z instrukcjami. Dwa kluczyki oryginalne.
Ubezpieczenie do 11.06.2022 r.
Przegląd do 06.04.2022 r.
Boxster serwisowany był w ASO Porsche Wrocław i http://porschepana.pl/ - pasjonaci wiedzą co to za warsztat :)
Poprzedni właściciel zrobił kompletne nowe zawieszenie: amortyzatory wraz z osłonami i mocowaniami, wahacze (wszystkie), stabilizatory, łożyska kół, nowe tarcze i klocki hamulcowe, końcówkę drążka kierownicy, łożyska kół itp. plus uszczelnienie silnika, łożysko sprężarki klimatyzacji, obie chłodnice klimatyzacji i pompa wody, nowe cewki, wymienił olej w skrzyni biegów.
Samochód kupiłem 03.06.2019 r. w stanie bardzo dobrym.
Od tamtego momentu wymieniłem przepływomierz, rezystory wentylatorów, świece zapłonowe, mechanizm podnoszenia szyb prawy, płyn hamulcowy, pasek wielorowkowy wszystkie nakrętki felg (oryginalne) no i oczywiście olej i filtry (ostatnio 01.04.2021 r.).
Zamontowany został tempomat (gdyż na trasie nie dało utrzymać się stałej prędkości :) i rozbudowany został komputer pokładowy (pokazuje spalanie średnie, ilość km do przejechania, alarm o przekroczeniu 50 km/h, temperaturę zewnętrzną) - oczywiście wszystko na nowych oryginalnych częściach.
Wymieniłem lampy tylne na nowe oryginalne poliftowe - biało czerwone (pomarańczowe przekazuję kupującemu). Kupiłem i powymieniałem niektóre plastikowe elementy we wnętrzu na nowe oryginalne, nowa kompletna zapalniczka (stara miała starty znaczek), dodatkowe 2 oryginalne „cupholdery". Kupiłem i zamontowałem nowe oryginalne aluminiowe listwy ozdobne progów, nowe oryginalne dywaniki, wymieniłem na nowy tłumik (poprzedni był już skorodowany powierzchniowo i brzydko wyglądał - oczywiście oryginalny.
Skompletowałem oryginalny nowy zestaw kluczy wraz z pokrowcem, oryginalny trójkąt ostrzegawczy porsche classic, oryginalny manometr porsche classic oraz podkładki pod tablice porsche exclusive manufaktur.
W 21.05.2020 r. kupiłem nowe opony Michelin Pilot Sport 4 rozmiar przód 205/50 ZR17 i tył 255/40 ZR17 Y - do 300 km/h.
31.03.2021 r. kupiłem nowy akumulator - jest na gwarancji.
W sierpniu zeszłego roku (2020) boxster został całkowicie profesjonalnie pomalowany na oryginalny kolor (stary był już wypłowiały i detailingiem nie dało się zrobić ideału jaki chciałem posiadać) - zrobiona została dokumentacja fotograficzna tego procesu. Odnowione zostały całkowicie felgi. Po odstaniu lakieru auto trafiło bezpośrednio na położenie powłoki ceramicznej w firmie https://fabrykablysku.com/ gdzie do dziś jest pod opieką.
Ponadto rozpocząłem projekt: potencjometr prędkości wycieraczek z porsche 911 - 996 (boxster z 1999 nie miał takiej opcji - jest tam zaślepka) - zamontowany jest już przełącznik pokrętło po lewej stronie od radia i nowy przekaźnik - wystarczy połączyć kablami (lub oddać do ww. profesjonalistów) i będzie lepiej podczas deszczu.
Oprócz zdjęć zamieszczam 3 filmy na których dokładnie można zobaczyć auto:
https://youtu.be/NJM0JUiH00I
https://youtu.be/nscnyJzC_ao
https://youtu.be/2rSFIcgIr_M
Samochód robiłem dla siebie i nigdy nie miałem go sprzedawać, lecz życie się tak toczy. Planuję wyjechać za granicę a posiadam 3 samochody w tym 2 Porsche. Jeden większy Porsche zostaje, a pozostałe idą na sprzedaż.
Od 2016 roku do chwili obecnej auto przejechało 13 955 km. Oczywiście było przechowywane w garażu "pod kołderką" - w zimie nie jeździło. Poprzedni właściciel i ja zainwestowaliśmy dodatkowo w ten samochód sumę pieniędzy przekraczającą cenę za jaką wystawiam, więc proszę nie składać niepoważnych propozycji - jeśli nie znajdzie się nowy właściciel, który doceni pracę włożoną w niego i będzie cieszył się wspaniałą jazdą - to nie sprzedam go i pojedzie za granicę.
Zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnym warsztacie.
Zapomniałem o korku paliwa za 660 PLN -zdjęcie