Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono
Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!
Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.
Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!
Opiekunowie oferty:
Marek Fijałkowski - 512558681
Viktoria Olczyk - 724877277
BMW E30 sprowadzone zostało z Niemiec w oryginalnym stanie w 2013 roku, a następnie rozpoczęte zostały prace polegające na zregenerowaniu i poprawieniu wszystkich elementów zarówno blacharskich jak i mechanicznych. BMW zostało rozebrane wyczyszczone i sprawdzone blacharsko, naprawione zostały elementy tego wymagające, podłoga została wygłuszona matami i obszyta nową tapicerką. Auto dostało nowy lakier Alpine Weiss II, zabezpieczono wszystkie profile specjalnym smarem/preparatem, który neutralizuje rdzę, która mogłaby powstać na przestrzeni lat eksploatacji, zabezpieczono również podwozie.
- zawieszenie pierwszy montaż Lemforder wszystkie gumy, swożnie, końcówki drążków, podpory wału, poduszki skrzyni itp elementy zawieszenia
- nowe kompletne zawieszenie regulowane gwintowane MTS Technix + łożyska amortyzatorów
- nowe kompletne sprzęgło z dociskiem/łożyskiem Sachs
- nowe uszczelniacze skrzyni, wału różnych czujników
- czyszczenie wszystkich układów wodno hydraulicznych, zalewane olejami najwyższej półki (Petronas/Motul)
- nowe tarcze hamulcowe i klocki marki ATE, przednie sportowe narzynane + regeneracja/ wymiana zacisków
- wymiana całego układu zapłonowego BERU kable, palec, kopułka świece
- wymiana pasków rozrządu, oraz wszystkich pasków klinowych
Naprawiono również układ wydechowy wymieniając elementy wyeksploatowane i założono nowy sportowy kolektor wylotowy ze stali kwasowej, który dodało "oddechu" i spowodował, że auto ma więcej odczuwalnego momentu obrotowego, co w połączeniu ze sportowymi filtrami daje naprawdę fun z jazdy. Po pracach mechanicznych i blacharskich przyszedł czas na detaling. Zregenerowano poszycie dachu i założono nowy oryginalny Sonnenland w kolorze beżowo/piaskowym z palety BMW. Odtworzono całą tapicerkę poprzez obszycie sportowych sportsitze mięsistą skórą z zamszem, podłogę obszyto również czarną skórą zamszową. Fotele przednie otrzymały nowe maty grzewcze. Zamontowano audio marki Hertz, wymieniono/wyczyszczono większość styczników, włączników np.szyb).