Mazda RX-7 Cabrio generacji FC zadebiutowała w 1988 roku i była jedynym kabrioletem wśród wszystkich generacji japońskiego samochodu sportowego z silnikiem Wankla. Ba, jest to pierwszy otwarty samochód z Wanklem od czasów NSU Spider… i zarazem ostatni. O ile poprzednik generacji FC był czysto sportowym autem, tutaj środek ciężkości przeniesiono w stronę bardziej luksusowego „gran turismo”. Dopracowany układ kierowniczy, całkowicie nowy projekt zawieszenia z aktywnie kontrolowaną siłą tłumienia i systemem pasywnie skrętnych kół tylnych, wzmocnione hamulce (to pierwszy japoński samochód z 4-tłoczkowymi zaciskami z przodu) czy wreszcie sprężarka twin-scroll w turbodoładowanej wersji, złożyły się na obraz cięższego, ale i o wiele bardziej dojrzałego auta. Ktokolwiek kocha podróżować z otwartym dachem, ale nie lubi wibracji tradycyjnych silników tłokowych, będzie tu wniebowzięty.
Mazda RX-7 Turbo Cabrio FC
Rocznik: 1991
Przebieg: 145000 km
Pojemność: 1300 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 200 KM
Wersja najbogatsza, tylko w takiej występowało doładowanie Turbo.
Świetne czterotłoczkowe hamulce z przodu.
Elektrycznie otwierany dach.
Drewniana sportowa kierownica.
Fotele ze znacznie zwiększonym trzymaniem bocznym.
Elektryczne szyby i lusterka.
Tempomat.
Oryginalne superlekkie felgi 15 cali Mazda/BBS.
Cena: 44444 PLN
Mazda RX-7 wersja Cabrio, 1.3 turbo 200 KM.
Stan bardzo dobry, serwisowany od początku do końca w ASO.
Link do wszystkich faktur:
https://drive.google.com/drive/mobile/folders/1sp0zKgWAy7lAxi0p9mZqeAnZF90OZhun?usp=sharing