Samochód został odnowiony i wyremontowany. Pochodzi on z południa Francji, wobec czego nie miał prawie rdzy. Niewielkie ogniska korozji oraz drobne uszkodzenia powłoki lakierowej zostały usunięte, a nadwozie zostało w całości polakierowane włącznie z komorą bagażnika i komorą silnika. Przed lakierowaniem, samochód maił oryginalny lakier. Podwozie zostało ponownie zakonserwowane. Elementy zawieszenia tj. belki przód i tył oraz wzmocnienie czołowe, zostały wypiaskowane i polakierowane epoksydem i poliuretanem. Wahacze przednie wymieniono na nowe, tak jak amortyzatory i inne drobne elementy zawieszenia. Silnik został wyremontowany w specjalistycznej firmie, zostały wymienione tłoki, pierścienie, panewki, pompa oleju, głowica została zregenerowana – w tej chwili silnik jest już dotarty i ma wymieniony olej. Skrzynia biegów została sprawdzona i uszczelniona, wymieniony olej na oryginalny VW, zgodny ze specyfikacją. Sprzęgło zostało wymienione na nowe. Gaźnik został zregenerowany i wyregulowany w specjalistycznej firmie – silnik chodzi jak szwajcarski zegarek. Zregenerowano również alternator. Nowy wydech, nowe opony Nokian, felgi oryginalne BBS z wersji GTI. Dla zainteresowanych zakupem pełna dokumentacja fotograficzna z naprawy.
Co do jakości i niezawodności tego modelu nie trzeba nic pisać – broni się sam.
Silnik 1.8 GU 90KM z gaźnikiem Pierburg 2E2.
Nie zamieniam się, nie odpowiadam na SMS i maile.
Cena adekwatna do stanu i poczynionych nakładów. Samochodem się jeździ jak nowym.
Istnieje możliwość wystawienia białej karty i rejestracji na zabytek.