Wystaw
  • Jaguar XJ Series 3 XJ6 4.2 1985 - zdjęcie główne
  • Jaguar XJ Series 3 XJ6 4.2 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Jaguar XJ Series 3 XJ6 4.2 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Jaguar XJ Series 3 XJ6 4.2 1985 - zdjęcie główne miniaturka
  • Jaguar XJ Series 3 XJ6 4.2 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Jaguar XJ Series 3 XJ6 4.2 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka

Jaguar XJ Series 3 XJ6 4.2 - 1985

1985
146 500 km
4 235 cm3
178 KM
Benzyna
49 500 zł do negocjacji
Lokalizacja: Rzeszów
Sprzedający: Piotr *****
Dodane 18 kwietnia 2024
Liczba wyświetleń: 1309
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Jaguar Model XJ VIN SAJJAALR4CC393654 Rocznik 1985 Kolor Zielony Moc 178 KM Skrzynia biegów Automatyczna Przebieg 146 500 km Rodzaj paliwa Benzyna Generacja Series 3 XJ6 4.2 Pojemność 4 235 cm3
Wyposażenie
  • ...
Opis

Witam!
Wystawiam na sprzedaż Jaguara XJ6 z 1985 roku z silnikiem 4.2 i automatyczną skrzynią biegów. Auto nabyłem 5 lata temu od Pana związanego z Jaguar Club Poland Foundation. Samochód ok. 2009/2010 roku przeszedł kompleksową renowację blacharsko-lakierniczą.
Przez okres mojego posiadania, poza standardowymi wymianami oleju i filtrów co roku, zostały wykonane prace:
- wymiana wszystkich możliwych płynów (oleje: skrzynia, dyfer; płyn chłodniczy, płyn hamulcowy, płyn wspomagania),
- wymiana tarcz i klocków łącznie z regeneracją zacisków,
- odświeżenie przestrzeni pod maską i elementów silnika (wraz z malowaniem elementów),
- poprawienie elektryki pod maską,
- wymiana lub regeneracja wszystkich (prawie) elementów układu klimatyzacji ze sprężarką włącznie(zmiana na czynnik R134a) - prawie, bo został do wymiany jeszcze zawór rozprężny klimatyzacji (takie są podejrzenia), ale dostać się do niego nie jest prosto dla takiego laika jak ja
- regeneracja skrzyni biegów (na przeglądzie po zeszłej ziemie wyszło zapocenie spod miski),
- wymiana czujnika ciśnienia oleju, koła pompy wspomagania, elementów zawieszenia z tyłu
- regeneracja przekładni kierowniczej (3 razy był już uszczelniany korek, ale widocznie nieskutecznie i dalej się poci),
- obszycie kierownicy,
- nowe opony.
Pewnie o czymś jeszcze zapomniałem - przez okres 4 lata zostało włożone ok. 25000 zł.
Auto rocznie robi ok. 600-1500 km (pierwsza jazda w sezonie ok. kwietnia/maja, a ostatnia koniec września/początek października - zależy od pogody) i stoi suchym garażu cały rok. Jag ma 39 lat na karku i uważam że jest w bardzo ładnym stanie (z takimi komentarzami również spotykam się jak nim wyjadę), ale nie jest w stanie idealnym - na co wskazuje również cena.

Cena jest tylko do minimalnej negocjacji. Jeżeli się nie sprzeda za tyle ile za niego chcę to zostanie dalej ze mną.

Dla zainteresowanych udostępnię więcej zdjęć.


Pozdrawiam,
Piotr