Citroën ID19 z 1969 roku - odrestaurowany.
Ten świetnie wyglądający Citroën ID 19 jest w bardzo dobrym stanie kosmetycznym i mechanicznym, a licznik kilometrów liczy tylko 18858 kilometrów. Całkowicie odnowiony, w tym nowa farba i ocynkowane podwozie. Samochód ma fabrycznie zmodernizowany 2,3-litrowy silnik i skrzynię biegów z Citroena DS 23, co zapewnia lepsze osiągi i holowanie przyczepy kempingowej w stylu retro. Silnik i skrzynię biegów zostały uruchomione przez poprzedniego wieloletniego duńskiego właściciela około 10 lat temu.
Samochód ma pożądany biały kolor nadwozia i beżowe wnętrze. Ten samochód jest samochodem w wyjątkowych warunkach jazdy, który należy do kolekcjonera klasycznych samochodów, ponieważ jest przeznaczony do wzrostu wartości i stanowi najlepszy przykład. Samochód pochodzi ze Stavanger w Norwegii, ale po 30-letniej historii jego posiadania. Samochód ma duński tytuł i rejestrację i jest gotowy do korzystania z niego przez wiele lat.
Cena zawiera obszerny zbiór instrukcji serwisowych, części zamiennych, narzędzi i nie tylko.
Specyfikacje samochodu:
VIN / podwozie: 3808680
Przebieg: 18858 kilometrów
Historia Citroëna DS / ID:
Po 18 latach tajnego rozwoju jako następca Traction Avant, DS 19 został zaprezentowany 5 października 1955 roku na targach motoryzacyjnych w Paryżu. W ciągu pierwszych 15 minut pokazu przyjęto 743 zamówienia, a zamówienia pierwszego dnia wyniosły łącznie 12 000. W ciągu 10 dni programu DS przyjął 80 000 depozytów; rekord, który trwał ponad 60 lat, aż został przyćmiony przez Tesla Model 3, który otrzymał 180 000 depozytów pierwszego dnia w marcu 2016 roku.
DS zawsze zachowywał swój rozmiar i kształt, z łatwymi do usunięcia, nieobciążonymi panelami nadwozia, ale nastąpiły pewne zmiany konstrukcyjne. Podczas 20-letniej produkcji na bieżąco wprowadzano ulepszenia żywotności. Podmodel ID 19 rozszerzający markę w dół (1957–69). DS19 z 1955 roku był o 65% droższy niż samochód, który zastąpił, Citroën Traction Avant. Wpłynęło to na potencjalną sprzedaż w kraju wciąż wychodzącym z II wojny światowej, dlatego w 1957 roku wprowadzono tańszy podmodel, Citroën ID.
Identyfikator dzielił ciało DS, ale był mniej mocny i luksusowy. Chociaż dzielił on pojemność silnika DS (na tym etapie 1911 cm3), ID zapewniał maksymalną moc tylko 69 KM w porównaniu do 75 KM deklarowanych dla DS19. Moc wyjściowa została dodatkowo zróżnicowana w 1961 roku, kiedy DS19 nabył podwójny gaźnik Weber-32, a rosnąca dostępność paliwa o wyższej liczbie oktanowej umożliwiła producentowi zwiększenie stopnia sprężania z 7,5: 1 do 8,5: 1.
Nowy DS19 miał obiecaną moc 83 KM. ID19 był również bardziej tradycyjny mechanicznie: nie miał wspomagania kierownicy i miał konwencjonalną skrzynię biegów i sprzęgło zamiast hydraulicznie sterowanej konfiguracji DS. Początkowo podstawowy model ID19 był sprzedawany na rynku francuskim z oszczędnością ceny o ponad 25% w stosunku do DS, chociaż różnica została zmniejszona pod koniec 1961 r., Kiedy producent po cichu wycofał z rynku podstawowy model ID19 „Normale” . Wariant kombi, ID Break, został wprowadzony w 1958 roku.
Cena: 88700 PLN, Faktura VAT (VAT 0%) z Danii, cena do negocjacji.
Auto do obejrzenia / odbioru w naszym salonie w Langeskov, Dania.
Dla kupujacego zapewniamy w 100% darmowa dostawe do pod dowolny adres w Polsce.
Tel kontaktowy, umawianie się na oględziny, pytania, więcej zdjęc, etc: +48 697 558 034 (lub przez WhatsApp pod tym numerem). Mówimy po Polsku; we speak English; hablamos Español, розмовляємо Українською, falamos Portugues, mluvíme Česky.