Wystaw
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie główne
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 21
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 22
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 23
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 24
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 25
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 26
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 27
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 28
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 29
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie główne miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 21 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 22 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 23 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 24 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 25 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 26 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 27 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 28 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 C 1984 - zdjęcie dodatkowe nr 29 miniaturka

FSO Polonez 1.5 C - 1984

1984
29 000 km
1 500 cm3
84 KM
Benzyna
13 500 zł do negocjacji
Lokalizacja: Kraków
Sprzedający: Szafran *****
Dodane 13 czerwca 2020
Liczba wyświetleń: 5095
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka FSO Model Polonez VIN SUPB01AAA00143025 Rocznik 1984 Kolor Szary Moc 84 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 29 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 500 cm3
Wyposażenie
Opis

POLONEZ BOREWICZ 1.5 C - wersja bez plastikowych listew na bokach.

Samochód w ładnym stanie wizualnym, w pełni sprawny z aktualnymi opłatami.

Możesz nim już dzisiaj wyjechać na zlot, a w wolnych chwilach doprowadzać do ideału.

Lakier oryginalny na większości samochodu.

Felgi wypiaskowane i pomalowane. Wszystkie koła na oponach STOMIL D124 w bardzo dobrym stanie.

Fotele bez dziur i przetarć.

Samochód bardzo mocno wysmarowany od spodu konserwującym smarem, przez pierwszego właściciela.
Co mogłem to zdrapałem żeby uwidocznić stan podwozia - zdrowe.

Do stanu idealnego należy:

- pomalować boki samochodu od przetłoczenia w dół, ponieważ widać ślady poprawek lakierniczych wykonanych przez pierwszego właściciela. Odcień lakieru się różni. Oraz na tylnym lewym błotniku widać szpachlę po drobnym wgnieceniu
- wypiaskować i zakonserwować podwozie
- podkleić podsufitkę

Ubezpieczeni OC do końca roku, przegląd świeży – na cały rok.

Samochodem można śmiało wracać na kołach.

Możliwa również dostawa auta pod drzwi klienta, po uzgodnieniu szczegółów.

Zapraszam

Tel: 609 540 006