Wystaw
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie główne
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 21
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 22
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie główne miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 21 miniaturka
  • FSO Polonez Caro 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 22 miniaturka

FSO Polonez Caro - 1998

1998
54 390 km
1 598 cm3
77 KM
Benzyna
14 999 zł do negocjacji
Lokalizacja: Kielce
Sprzedający: Marcin
Dodane 3 maja 2020
Liczba wyświetleń: 4539
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka FSO Model Polonez Rocznik 1998 Kolor Czerwony Moc 77 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 54 390 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 598 cm3
Wyposażenie
  • Wspomaganie kierownicy
Opis

Sprzedaję Poloneza który jest w stanie fabrycznym i zachowany w stanie kolekcjonerskim bez korozji bo garażowany.
Najważniejsze że posiadam całą dokumentację od samej daty zakupu, umowę kredytową na zakup tego Poloneza, ale też faktury np z pierwszych serwisów,
auto robiło około 2-3tys KM rocznie, w ostatnich latach poniżej 100km,
- na co są dokumenty, pomijając to - to sam idealny stan Poloneza który na żywo wygląda "JAK NOWY" jakby mial 2tys KM
- Sporadycznie woziłem "Państwa Młodych " do Ślubu,

Kolor nadwozia 73L ("super RED" według katalogu), jest żywy i intensywny (od nowości w garażu więc kolor nie wyblakł - ani nie ma ognisk rdzy, nigdzie, (zrobiłem zdjęcia nawet spodu drzwi) co najważniejsze cały Polonez ma fabryczny lakier wszędzie!!!!
Śmiało proszę dzwonić pytać auto ma bogatą historię etc.

Na samochodzie zachowały się fabryczne naklejki z produkcji auta np: " ze ktoś dokonał kontroli jakości danego elementu" - taka innowacja i zachęta była to marketingowa w tamtych latach.

Wnętrze czyste, tapicerka twarda nie wymięta, zdjęcia zrobiłem też spodu drzwi żeby pokazać że na nim nigdzie nie ma korozji. Gwarantuję że na żywo robi wrażenie ostatnie lata odpalany i ruszany kilka kilometrów tak dla zdrowia.
Posiadam dwa komplety opon z felgami, jedne są oryginale z kołpakami plastikowymi z 98roku fabryczne, a drugi komplet z epoki PRL.
Wszystko sprawne i działa, spokojnie przechodzi każde badanie techniczne, niedawno wymieniłem klocki hamulcowe, ręczny trzyma, nic kompletnie nie można mu zarzucić.

Sprzedaję jedynie z powodów finansowych bo miałem go trzymać dla potomków ale życie pisze różne scenariusze.