Sprzedaję Poloneza który jest w stanie fabrycznym i zachowany w stanie kolekcjonerskim bez korozji bo garażowany.
Najważniejsze że posiadam całą dokumentację od samej daty zakupu, umowę kredytową na zakup tego Poloneza, ale też faktury np z pierwszych serwisów,
auto robiło około 2-3tys KM rocznie, w ostatnich latach poniżej 100km,
- na co są dokumenty, pomijając to - to sam idealny stan Poloneza który na żywo wygląda "JAK NOWY" jakby mial 2tys KM
- Sporadycznie woziłem "Państwa Młodych " do Ślubu,
Kolor nadwozia 73L ("super RED" według katalogu), jest żywy i intensywny (od nowości w garażu więc kolor nie wyblakł - ani nie ma ognisk rdzy, nigdzie, (zrobiłem zdjęcia nawet spodu drzwi) co najważniejsze cały Polonez ma fabryczny lakier wszędzie!!!!
Śmiało proszę dzwonić pytać auto ma bogatą historię etc.
Na samochodzie zachowały się fabryczne naklejki z produkcji auta np: " ze ktoś dokonał kontroli jakości danego elementu" - taka innowacja i zachęta była to marketingowa w tamtych latach.
Wnętrze czyste, tapicerka twarda nie wymięta, zdjęcia zrobiłem też spodu drzwi żeby pokazać że na nim nigdzie nie ma korozji. Gwarantuję że na żywo robi wrażenie ostatnie lata odpalany i ruszany kilka kilometrów tak dla zdrowia.
Posiadam dwa komplety opon z felgami, jedne są oryginale z kołpakami plastikowymi z 98roku fabryczne, a drugi komplet z epoki PRL.
Wszystko sprawne i działa, spokojnie przechodzi każde badanie techniczne, niedawno wymieniłem klocki hamulcowe, ręczny trzyma, nic kompletnie nie można mu zarzucić.
Sprzedaję jedynie z powodów finansowych bo miałem go trzymać dla potomków ale życie pisze różne scenariusze.