SUZUKI GS 550 1979r. Cafe Racer
Data zakończenia przebudowy: 04.2016r.
Suzuki GS 550 z 1979r profesjonalnie przebudowany w stylu Cafe Racer. Po modyfikacjach wyłącznie odpalony i przetestowany w celu sprawdzenia działania wszystkich mechanizmów itd. Założeniem projektu było zbudowanie klasycznego Cafe Racer'a, na klasycznej bazie w nowoczesnym stylu, przy zachowaniu jak największej ilości części fabrycznych odnowionych i odpowiednio zmodyfikowanych, oraz jak najmniejszej ilości nowych, gotowych podzespołów.
Silnik został wyremontowany, wyczyszczony wewnątrz jak i z zewnątrz. Wszystkie śruby oryginalne na nowo pochromowane, tak samo jak osprzęt (kopka, sprężynki, elementy gaźników). Dekle zostały pomalowane proszkowo. Gaźniki zostały również wyremontowane, a na nich zagościły 4 filtry stożkowe K&N. Kompletny nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, przelotowy 4w2. Silnik pracuje wzorowo, odpalany jest za pomocą kopki jak i rozrusznika. Dopełnieniem remontu była nowa elektryka silnika (cewki, kondensator itd.)
Rama została oczyszczona ze wszystkich zbędnych elementów, skrócona i wykończona pod nowy zadupek. Sety pasażera stały się setami kierowcy, przez co pozycja na motocyklu jest bardziej współczesna, sportowa i dużo wygodniejsza.
Zawieszenie przednie zostało obniżone o ok. 7cm za pomocą nowych, krótszych rur. Półka górna została wygładzona (były w niej mocowanie kierownicy) a lagi straciły mocowanie do błotnika. Z tyłu natomiast fabryczne amortyzatory zostały zastąpione nowymi, smuklejszymi amortyzatorami firmy Hagon.
Układ hamulcowy również został odnowiony, motocykl dostał wentylowane tarcze, stalowe oploty GOODRIDGE, klocki TRW. Tylna pompka hamulcowa została wkomponowana w ramę w widocznym miejscu i wyeksponowana wraz z nowym zbiorniczkiem wyrównawczym Brembo. Dodatkowo z tyłu zacisk hamulcowy został przeniesiony z góry na dół by odkryć felgę.
Nadwozie – tu oczywiście zmieniło się najwięcej. Motocykl pomalowany niespotykaną białą perłą, wykończony klasycznymi malowanymi szparunkami podkreślającymi jego linię. Najbardziej widoczną modyfikacją jest oczywiście nowy zadupek wykonany z metalu. Kolejną rzucającą się w oczy zmianą jest charakterystyczna, asymetryczna lampa pochodzącą od BMW GS 1200. Zbiornik paliwa ma wklepane boczki, a skórzana kanapa jest zdejmowana. Pod nią znajduje się schowek na drobiazgi – dokumenty, rękawiczki. W zegary zostały wkomponowane kontrolki oraz mechaniczny wyświetlacz biegów. Charakterystyczna jest również gięta kierownica clip-on przerobiona z kierownicy firmy TRW. Na motocyklu znajduje się wiele przeróbek, których nie opiszę, po to by przyszły właściciel mógł sam je odkrywać i cieszyć się tym.
Informacje dodatkowe. Motocykl dostał nowy napęd DID złoty z zębatkami JT oraz nowe opony Continental – klasyczny wzór z nowoczesnym bieżnikiem. Wszystkie uszczelki zawieszenia, układu hamulcowego oraz łożyska i linki również nowe.
Możliwy transport.
Kontakt: 516 - wyświetl numer -
Zapraszam do kontaktu i negocjacji.