Menu

OTOKLASYKI - Internetowa giełda klasków - Najciekawsze klasyczne youngtimery samochody i motocykle.

Suzuki GS 550 Cafe Racer 1979 - 24 000 pln

Dodane 13 stycznia 2020 ID: 330
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
Suzuki  GS 550  Cafe Racer- Rok 1979 - Kolor Biały
  • Marka

    Suzuki

  • Rocznik

    1979

  • Przebieg

    150 km

  • Pojemność

    549 cm³

  • Rodzaj paliwa

    Benzyna

  • Skrzynia biegów

    Manualna

  • Moc

    50 KM

  • Kolor

    Biały

24 000 PLN

OPIS

SUZUKI GS 550 1979r. Cafe Racer

Data zakończenia przebudowy: 04.2016r.

Suzuki GS 550 z 1979r profesjonalnie przebudowany w stylu Cafe Racer. Po modyfikacjach wyłącznie odpalony i przetestowany w celu sprawdzenia działania wszystkich mechanizmów itd. Założeniem projektu było zbudowanie klasycznego Cafe Racer'a, na klasycznej bazie w nowoczesnym stylu, przy zachowaniu jak największej ilości części fabrycznych odnowionych i odpowiednio zmodyfikowanych, oraz jak najmniejszej ilości nowych, gotowych podzespołów.

Silnik został wyremontowany, wyczyszczony wewnątrz jak i z zewnątrz. Wszystkie śruby oryginalne na nowo pochromowane, tak samo jak osprzęt (kopka, sprężynki, elementy gaźników). Dekle zostały pomalowane proszkowo. Gaźniki zostały również wyremontowane, a na nich zagościły 4 filtry stożkowe K&N. Kompletny nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, przelotowy 4w2. Silnik pracuje wzorowo, odpalany jest za pomocą kopki jak i rozrusznika. Dopełnieniem remontu była nowa elektryka silnika (cewki, kondensator itd.)

Rama została oczyszczona ze wszystkich zbędnych elementów, skrócona i wykończona pod nowy zadupek. Sety pasażera stały się setami kierowcy, przez co pozycja na motocyklu jest bardziej współczesna, sportowa i dużo wygodniejsza.

Zawieszenie przednie zostało obniżone o ok. 7cm za pomocą nowych, krótszych rur. Półka górna została wygładzona (były w niej mocowanie kierownicy) a lagi straciły mocowanie do błotnika. Z tyłu natomiast fabryczne amortyzatory zostały zastąpione nowymi, smuklejszymi amortyzatorami firmy Hagon.

Układ hamulcowy również został odnowiony, motocykl dostał wentylowane tarcze, stalowe oploty GOODRIDGE, klocki TRW. Tylna pompka hamulcowa została wkomponowana w ramę w widocznym miejscu i wyeksponowana wraz z nowym zbiorniczkiem wyrównawczym Brembo. Dodatkowo z tyłu zacisk hamulcowy został przeniesiony z góry na dół by odkryć felgę.

Nadwozie – tu oczywiście zmieniło się najwięcej. Motocykl pomalowany niespotykaną białą perłą, wykończony klasycznymi malowanymi szparunkami podkreślającymi jego linię. Najbardziej widoczną modyfikacją jest oczywiście nowy zadupek wykonany z metalu. Kolejną rzucającą się w oczy zmianą jest charakterystyczna, asymetryczna lampa pochodzącą od BMW GS 1200. Zbiornik paliwa ma wklepane boczki, a skórzana kanapa jest zdejmowana. Pod nią znajduje się schowek na drobiazgi – dokumenty, rękawiczki. W zegary zostały wkomponowane kontrolki oraz mechaniczny wyświetlacz biegów. Charakterystyczna jest również gięta kierownica clip-on przerobiona z kierownicy firmy TRW. Na motocyklu znajduje się wiele przeróbek, których nie opiszę, po to by przyszły właściciel mógł sam je odkrywać i cieszyć się tym.

Informacje dodatkowe. Motocykl dostał nowy napęd DID złoty z zębatkami JT oraz nowe opony Continental – klasyczny wzór z nowoczesnym bieżnikiem. Wszystkie uszczelki zawieszenia, układu hamulcowego oraz łożyska i linki również nowe.

Możliwy transport.

Kontakt: 516 - wyświetl numer -

Zapraszam do kontaktu i negocjacji.

Sprzedający: Radosław  Miejscowość: Włocławek, Kujawsko-pomorskie