Wystaw
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie główne
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie główne miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • Suzuki  GS 550  Cafe Racer 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka

Suzuki GS 550 Cafe Racer - 1979

1979
150 km
549 cm3
50 KM
Benzyna
24 000 zł
Lokalizacja: Włocławek
Sprzedający: Radosław
Dodane 13 stycznia 2020
Liczba wyświetleń: 3769
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
Szczegóły
Marka Suzuki Model GS Rocznik 1979 Kolor Biały Moc 50 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 150 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 549 cm3
Wyposażenie
  • brak opisu
Opis

SUZUKI GS 550 1979r. Cafe Racer

Data zakończenia przebudowy: 04.2016r.

Suzuki GS 550 z 1979r profesjonalnie przebudowany w stylu Cafe Racer. Po modyfikacjach wyłącznie odpalony i przetestowany w celu sprawdzenia działania wszystkich mechanizmów itd. Założeniem projektu było zbudowanie klasycznego Cafe Racer'a, na klasycznej bazie w nowoczesnym stylu, przy zachowaniu jak największej ilości części fabrycznych odnowionych i odpowiednio zmodyfikowanych, oraz jak najmniejszej ilości nowych, gotowych podzespołów.

Silnik został wyremontowany, wyczyszczony wewnątrz jak i z zewnątrz. Wszystkie śruby oryginalne na nowo pochromowane, tak samo jak osprzęt (kopka, sprężynki, elementy gaźników). Dekle zostały pomalowane proszkowo. Gaźniki zostały również wyremontowane, a na nich zagościły 4 filtry stożkowe K&N. Kompletny nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, przelotowy 4w2. Silnik pracuje wzorowo, odpalany jest za pomocą kopki jak i rozrusznika. Dopełnieniem remontu była nowa elektryka silnika (cewki, kondensator itd.)

Rama została oczyszczona ze wszystkich zbędnych elementów, skrócona i wykończona pod nowy zadupek. Sety pasażera stały się setami kierowcy, przez co pozycja na motocyklu jest bardziej współczesna, sportowa i dużo wygodniejsza.

Zawieszenie przednie zostało obniżone o ok. 7cm za pomocą nowych, krótszych rur. Półka górna została wygładzona (były w niej mocowanie kierownicy) a lagi straciły mocowanie do błotnika. Z tyłu natomiast fabryczne amortyzatory zostały zastąpione nowymi, smuklejszymi amortyzatorami firmy Hagon.

Układ hamulcowy również został odnowiony, motocykl dostał wentylowane tarcze, stalowe oploty GOODRIDGE, klocki TRW. Tylna pompka hamulcowa została wkomponowana w ramę w widocznym miejscu i wyeksponowana wraz z nowym zbiorniczkiem wyrównawczym Brembo. Dodatkowo z tyłu zacisk hamulcowy został przeniesiony z góry na dół by odkryć felgę.

Nadwozie – tu oczywiście zmieniło się najwięcej. Motocykl pomalowany niespotykaną białą perłą, wykończony klasycznymi malowanymi szparunkami podkreślającymi jego linię. Najbardziej widoczną modyfikacją jest oczywiście nowy zadupek wykonany z metalu. Kolejną rzucającą się w oczy zmianą jest charakterystyczna, asymetryczna lampa pochodzącą od BMW GS 1200. Zbiornik paliwa ma wklepane boczki, a skórzana kanapa jest zdejmowana. Pod nią znajduje się schowek na drobiazgi – dokumenty, rękawiczki. W zegary zostały wkomponowane kontrolki oraz mechaniczny wyświetlacz biegów. Charakterystyczna jest również gięta kierownica clip-on przerobiona z kierownicy firmy TRW. Na motocyklu znajduje się wiele przeróbek, których nie opiszę, po to by przyszły właściciel mógł sam je odkrywać i cieszyć się tym.

Informacje dodatkowe. Motocykl dostał nowy napęd DID złoty z zębatkami JT oraz nowe opony Continental – klasyczny wzór z nowoczesnym bieżnikiem. Wszystkie uszczelki zawieszenia, układu hamulcowego oraz łożyska i linki również nowe.

Możliwy transport.

Kontakt: 516 - wyświetl numer -

Zapraszam do kontaktu i negocjacji.