Wystaw
  • Honda CB 500 1976 - zdjęcie główne
  • Honda CB 500 1976 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Honda CB 500 1976 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Honda CB 500 1976 - zdjęcie główne miniaturka
  • Honda CB 500 1976 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Honda CB 500 1976 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka

Honda CB 500 - 1976

1976
1 000 km
499 cm3
50 KM
Benzyna
28 000 € do negocjacji
Lokalizacja: Glogow
Sprzedający: Damian *****
Dodane 9 sierpnia 2021
Liczba wyświetleń: 2383
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
Szczegóły
Marka Honda Model CB Rocznik 1976 Kolor Biały Moc 50 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 1 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 499 cm3
Wyposażenie
  • Cafe Racer zbudowany na bazie Honda CB500.
Opis

Wspanialy motocykl, jedyny taki , zbudowany przez Fredrika Pål Persson z Szwedzkiego warsztu PAAL Motocycle z Malmö.
Motocykl zostal rozebrany do ostatniej srubki i wszystkie czesci recznie odnowione i przebudowane.

Dawca — CB500 z 1976 roku — pochodzil z kolecji Fredricka. To był motocykl, który przerobił lata temu, ale nigdy nie był z niego zadowolony. To był kandydat do kompletnej metamorfozy.

Tak więc załoga PAAL rozebrała silnik (ponownie), budując go z nowymi zaworami i przerobionymi cylindrami. Silnik otrzymał również nową warstwę lakieru, a węglowodany zostały odświeżone i dostrojone do pracy z filtrami pod. Elementy pomocnicze, takie jak linki, łożyska, uszczelki oraz łańcuch i koła zębate, zostały wymienione.
PAAL następnie wyrwał całe okablowanie i zaczął od nowa z włączonym Bluetooth modułem Motogadget m.unit Blue. Zestaw zawiera akumulator litowo-jonowy i nowy cyfrowy zapłon.

Zainstalowali także kierunkowskazy LED, maleńki regulator prędkości i przełączniki z Motogadget, a także przyciski sterujące Motone i tylne światło LED.
Tylne światło jest starannie osadzone z tyłu nowej, wykonanej na zamówienie ramy pomocniczej. Na górze znajduje się wykonane na zamówienie siedzenie w klasycznym stylu café racera, ze zdejmowaną tylną osłoną. Zbiornik paliwa też jest wyjątkowy i zawiera charakterystyczne tapicerowane wgłębienia PAAL po bokach.

Efekt jest widoczny we wspaniałych paskach na zbiorniku i kapturze, a nawet w niestandardowych skórzanych uchwytach. Właściwe kierownice to zestaw klipsów KustomTech, dopasowanych do tylnych zestawów Tarozzi na ręcznie wykonanych wspornikach.
PAAL przebudował przednie widelce, zainstalował nowe tylne amortyzatory i dokonał przeglądu hamulców. Odświeżono także koła, dodając nowe szprychy ze stali nierdzewnej, świeżą powłokę proszkową i komplet opon Firestone Champion Deluxe.

Układ wydechowy cztery w jednym został wyprodukowany we własnym zakresie i zakończony masywnym, nisko zawieszonym tłumikiem. Ramę i kilka innych elementów pomalowano proszkowo na czarno, a karoserię nakręcono w gustownym jasnoszarym kolorze.

Motocykl wykonany w najwyzszej jakosci.