Menu

OTOKLASYKI - Internetowa giełda klasków - Najciekawsze klasyczne youngtimery samochody i motocykle.

Honda CB500 1976 - 28 000 eur

Dodane 09 sierpnia 2021 ID: 2106
Honda CB500- Rok 1976 - Kolor Bialy
Honda CB500- Rok 1976 - Kolor Bialy
Honda CB500- Rok 1976 - Kolor Bialy
  • Marka

    Honda

  • Rocznik

    1976

  • Przebieg

    1000 km

  • Pojemność

    499 cm³

  • Rodzaj paliwa

    Benzyna

  • Skrzynia biegów

    Manualna

  • Moc

    50 KM

  • Kolor

    Bialy

28 000 EUR

WYPOSAŻENIE

  • Cafe Racer zbudowany na bazie Honda CB500.
Drukuj ofertęZgłoś naruszenie

OPIS

Wspanialy motocykl, jedyny taki , zbudowany przez Fredrika Pål Persson z Szwedzkiego warsztu PAAL Motocycle z Malmö.
Motocykl zostal rozebrany do ostatniej srubki i wszystkie czesci recznie odnowione i przebudowane.

Dawca — CB500 z 1976 roku — pochodzil z kolecji Fredricka. To był motocykl, który przerobił lata temu, ale nigdy nie był z niego zadowolony. To był kandydat do kompletnej metamorfozy.

Tak więc załoga PAAL rozebrała silnik (ponownie), budując go z nowymi zaworami i przerobionymi cylindrami. Silnik otrzymał również nową warstwę lakieru, a węglowodany zostały odświeżone i dostrojone do pracy z filtrami pod. Elementy pomocnicze, takie jak linki, łożyska, uszczelki oraz łańcuch i koła zębate, zostały wymienione.
PAAL następnie wyrwał całe okablowanie i zaczął od nowa z włączonym Bluetooth modułem Motogadget m.unit Blue. Zestaw zawiera akumulator litowo-jonowy i nowy cyfrowy zapłon.

Zainstalowali także kierunkowskazy LED, maleńki regulator prędkości i przełączniki z Motogadget, a także przyciski sterujące Motone i tylne światło LED.
Tylne światło jest starannie osadzone z tyłu nowej, wykonanej na zamówienie ramy pomocniczej. Na górze znajduje się wykonane na zamówienie siedzenie w klasycznym stylu café racera, ze zdejmowaną tylną osłoną. Zbiornik paliwa też jest wyjątkowy i zawiera charakterystyczne tapicerowane wgłębienia PAAL po bokach.

Efekt jest widoczny we wspaniałych paskach na zbiorniku i kapturze, a nawet w niestandardowych skórzanych uchwytach. Właściwe kierownice to zestaw klipsów KustomTech, dopasowanych do tylnych zestawów Tarozzi na ręcznie wykonanych wspornikach.
PAAL przebudował przednie widelce, zainstalował nowe tylne amortyzatory i dokonał przeglądu hamulców. Odświeżono także koła, dodając nowe szprychy ze stali nierdzewnej, świeżą powłokę proszkową i komplet opon Firestone Champion Deluxe.

Układ wydechowy cztery w jednym został wyprodukowany we własnym zakresie i zakończony masywnym, nisko zawieszonym tłumikiem. Ramę i kilka innych elementów pomalowano proszkowo na czarno, a karoserię nakręcono w gustownym jasnoszarym kolorze.

Motocykl wykonany w najwyzszej jakosci.

Sprzedający: Damian Biniarz  Miejscowość: Glogow

Facebook