Auto w moim posiadaniu od 2006 r., niezużyte, z przebiegiem 230 tys. km.
Z grubszych rzeczy mechanicznych wymieniłem w 2010 silnik (na VW 1.9 TD) a w 2011 głowicę (na tym zestawie przejechałem prawie 30 tys. km). W 2012 remont skrzyni biegów. Mechanicznie auto na bieżąco serwisowane u Gienia z warszawskiego Miedzeszyna. Autem spokojnie można jechać ponad 120 km/h. Oczywiście, odkąd auto jest w moim posiadaniu, nie było jeżdżone zimą.
Fajna wersja auta jeśli chodzi o wyposażenie: wspomaganie hydrauliczne (po remoncie w 2018), zegary z obrotomierzem, uchylne lufciki (przy kierowcy i pasażerze), kwadratowe lampy, zderzaki i plastiki wokół auta, lusterka na VW pałąkach, przesuwane szyby środka. Alufelgi 15 wypiaskowane i proszkowo pomalowane w 2018. Światła w wozie zarówno zewnętrzne, jak i wewnątrz oryginalne. Tapicerka na kanapie i siedzeniach oryginalna w dobrym stanie, fotele z podłokietnikami w najwersji VW ISRI.
W 2011 auto dostało nowy lakier, obyło się bez reperaturek. Małe ogniska rdzy zaczęły pojawiać się po 5 latach, stąd w 2017 wykonano poprawki lakiernicze na paru elementach. Nie malowano dachu. Podłoga zdrowa, zabezpieczona. Zawieszenie ok, w 2020 auto otrzymało nowy zbiornik paliwa i wydech.
Auto ma oryginalną zabudowę Westfalii. Wszystkie szafki i szafka kuchenna oryginalne w ładnym stanie. Kuchenka gazowa, zlew i lodówka (pracuje w trzech opcjach 12V/ 110-230V/ gaz) także w dobrym stanie. W 2019/2020 wymieniłem iskrownik i grzałkę na 12 V w lodówce, kran, pompkę wody. Na wyposażeniu przewody elektryczne do podpięcia auta wraz z odpowiednimi końcówkami, turystyczny prysznic z pompką wody. W aucie są dwa akumulatory, oba wymienione 2020/2021 (rozruchowy i kamperowy – pod siedzeniem kierowcy). Pod siedzeniem pasażera sprawna obrotnica. Kanapa – jak to w Westfaliach – rozkładana w 2-osobowe łóżko. Auto ma też oryginalny dach Westfalii, który po rozłożeniu zapewnia przestrzeń i dodatkowe miejsce do spania dla 2-3 osób. Taki dach to też możliwość wjechania do centrów miast na zachodzie i bycia taksowanym (na ogół) jak za auto osobowe na promach, kempingach. Stolik i zasłonki także oryginalne westfaliowe do T3. Sprawne ogrzewanie postojowe (webasto). Auto wyposażone w markizę.
Auto zarejestrowane jako pojazd specjalny kempingowy z 4 miejscami. Ma ważny przegląd i ubezpieczenie (niecałe 300 złotych za rok). Ma też (użyteczny na bagażnik rowerowy) hak, który jest wpisany w dowód.