Wystaw
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie główne
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 21
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 22
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 23
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 24
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 25
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 26
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 27
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 28
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 29
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 30
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 31
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 32
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 33
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 34
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 35
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 36
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 37
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 38
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 39
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie główne miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 21 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 22 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 23 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 24 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 25 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 26 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 27 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 28 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 29 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 30 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 31 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 32 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 33 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 34 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 35 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 36 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 37 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 38 miniaturka
  • Triumph TR3 1962 - zdjęcie dodatkowe nr 39 miniaturka

Triumph TR3 - 1962

1962
90 km
1 991 cm3
100 KM
Benzyna
175 000 zł
Lokalizacja: Warszawa
Sprzedający: Ardor *****
Dodane 16 kwietnia 2021
Liczba wyświetleń: 2089
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Triumph Model TR3 Rocznik 1962 Kolor Czerwony Moc 100 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 90 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 991 cm3
Wyposażenie
Opis

Samochód znajduje się w salonie samochodowym Ardor Auctions przy ul. Jagiellońskiej 65A. Po wcześniejszym umówieniu terminu istnieje możliwość wykonania jazdy próbnej oraz obejrzenia auta od spodu na podnośniku.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego: kontakt(małpa)ardoracutions.pl

TRIUMPH TR3B 1962

Numer nadwozia: TSF444L

• Tradycyjny brytyjski roadster w bardzo atrakcyjnej wersji
• Model utytułowany w sportach motorowych
• Samochód po drobiazgowej renowacji

Dane techniczne:
Silnik: 2.0l, R4
Moc: 100 koni mechanicznych
Inne dane: skrzynia biegów manualna, napęd na koła tylne
Odczyt licznika: 56 mil

Stan prawny: zarejestrowany w Polsce (białe tablice)

Triumph TR3 to legenda sportów samochodowych lat 50-tych i 60-tych, uczestnik takich prominentnych wydarzeń jak Rajd Monte Carlo, Le Mans czy Mille Miglia. Jest jednym z najbardziej udanych i popularnych modeli nie tylko serii TR, ale i w całej historii marki. Otwarty przedział pasażerski łatwo można było zakryć za pomocą miękkiego dachu i bocznych kurtyn z pleksiglasu. Jak na typowego roadstera przydało, TR3 był przewidziany do podróży we dwójkę głównie w ładną pogodę, jednak można było również opcjonalnie zamówić do niego stalowy hardtop oraz dodatkowe siedzenie dla pasażera z tyłu. Sercem auta była dwulitrowa jednostka napędowa, relatywnie duża jak na tamte czasy, tym bardziej w tak niewielkim nadwoziu.

Prezentowany egzemplarz to rzadka 4-biegowa wersja „B” z 1962 roku, której wyprodukowano jedynie 530 sztuk. Niewielka waga i 100 koni mechanicznych pod maską zapewniają wyjątkowe wrażenia z jazdy. Auto przeszło kompletną, pedantyczną wręcz renowację. Setki godzin prac sprawiły, że Triumph jest jak nowy, nie tylko pod kątem mechanicznym, ale również od strony wizualnej. Soczysta czerwień lakieru dodaje mu jeszcze bardziej sportowego charakteru. Wnętrze wykonano z najlepszych materiałów: fornir deski rozdzielczej z Czeczota (Orzech Kalifornijski), tapicerkę zaś z włoskiej skóry. Samochód wyposażono również w oryginalną kierownicę oraz radio z epoki. Jest to znakomicie odbudowany pojazd, czego dowodem jest otrzymanie przez właściciela prestiżowego certyfikatu British Motor Industry Heritage Trust.