Wystaw
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie główne
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie główne miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • Mercedes SL 500 Cabrio 1998 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka

Mercedes SL 500 Cabrio - 1998

1998
100 000 km
4 973 cm3
320 KM
Benzyna
73 500 zł
Lokalizacja: Poznań
Sprzedający: AUSTOR *****
Dodane 16 kwietnia 2021
Liczba wyświetleń: 2231
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Mercedes Model SL Rocznik 1998 Kolor Szary Moc 320 KM Skrzynia biegów Automatyczna Przebieg 100 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 4 973 cm3
Wyposażenie
Opis

Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!

Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.

Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!

Opiekunowie oferty:

Marek Fijałkowski – 512558681
Viktoria Olczyk - 724877277

SL500 R129 w świetnym stanie.

Przebieg: 50.000 mil
Pojemność: 4973 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Moc: 326KM
Mercedes 500 SL R129− czwarta generacja popularnej serii luksusowych roadsterów SL. Został zaprezentowany na salonie genewskim w 1989 jako następca modelu R107.

Technicznie R129 nie był konstrukcją całkiem nową, przejął bowiem część rozwiązań w podwoziu od modelu W201 oraz niektóre silniki od W124.

W czasie swojej premiery jednak uchodził za auto innowacyjne, zastosowano w nim elektrohydraulicznie składany miękki dach oraz ręcznie nakładany hardtop; po raz pierwszy zamontowano system windshaft – kratkę osłaniającą pasażerów kabrioletu przed wiatrem, umocowaną za siedzeniami, wysuwaną na życzenie kierowcy; jako jeden z pierwszych samochodów, R129 standardowo wyposażony był w system ABS.

Tradycji stało się zadość – nowa generacja SL-a po raz kolejny była znacznie cięższa od poprzedniej. Różnica masy między podstawowymi wersjami silnikowymi R129 i R107 wynosiła ponad 100 kg.
Nowy model nie stracił jednak na dynamice, ponieważ zastosowano w nim mocniejsze, acz nie większe, silniki. W tym czasie zacieśniła się współpraca Mercedesa z AMG. Zaowocowało to powstaniem fabrycznie podrasowanych modeli. Montowano w nich duże silniki, zdecydowanie mocniejsze od seryjnych.
W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1990 model zajął 2. pozycję (za Citroënem XM).
W czasie produkcji, model R129 przeszedł w 1995 dość istotne zmiany, zarówno konstrukcyjne jak i stylistyczne.