Porsche 911 3.2 Turbolook G-model z roku 1986 po kompleksowej renowacji
Porsche zostało zakupione w Japonii z oficjalnej dystrybucji Porsche w 1986 roku, gdzie przejechało 139 tys km. Samochód w Japonii przeszedł modyfikację na wersję Turbolook na oryginalnych częściach Porsche. Samochód został zaimportowany z Japonii w roku 2017, jako jeżdżący dailydriver i został poddany kompleksowej renowacji.
Renowację rozpoczęto od rozłożenia samochodu, następnie ściągnięto lakier do gołej blachy - wszystkie części nadwozia pochodzą z 930 (911 turbo), zrobiony na wzór WerksTurboLook - następnie położono profesjonalny lakier przeznaczony do samochodów zabytkowych Novol Classic z certyfikatem Novol. Prace lakiernicze i blacharskie zostały wykonane przez Call911, co zapewnia najwyższą jakość. Kolor samochodu to efektowny Prussian Blau (zgodny z oryginałem), który w zależności od kąta padania światła mieni się od ciemno granatowego przez fioletowy. Renowacji poddano również wnętrze samochodu (deska rozdzielcza, wymiana siedziska fotela - oryginalna skóra z perforacją ściągana na zamówienie z Niemiec, podsufitki oraz renowacja skór). Smaku wnętrza dodaje oryginalny radiomagnetofon Blaupunkt SQR 46 z 1986 roku (rarytas!) oraz wypinana kierownica Momo Prototipo, która zapewnia komfortowy i pewny chwyt. Renowacji poddano również podwozie samochodu, jak i układ hamulcowy oraz górę silnika. Ponieważ stopień sprężania na wszystkich cylindrach silnika był równy i wysoki, brak wycieków oleju, dlatego też nie było konieczności remontu. Skrzynia biegów rozłożona, przeglądnięta, wymieniono synchronizator. Renowacji poddane zostały też oryginalne felgi ze stopu magnezowo-aluminiowego Fuchs. Następnie samochód został poskładany i poddany kompleksowemu detailingowi, czekając na nowego nabywcę.
Jest to jedna z najbardziej udanych konstrukcji pośród wszystkich modeli Porsche 911 G model - samochód, który przyspiesza poniżej 6 sekund, i osiąga prędkość niespełna 250 km/h. Pozwala podróżować komfortowo nawet przy wysokich prędkościach, a silnik 3.2 jest najmocniejsza, najbardziej elastyczną i niezawodną wolnossącą jednostką napędową w G modelu. Jest świetnym samochodem jako daily driver, jak i samochód kolekcjonerski. Modele G z silnikiem 3.2 jest rynkowo warty ok +20% w stosunku do Porsche 911 3.0 SC. Modele Coupe są najbardziej pożądanymi modelami a przez to najdroższymi. Samochód wyposażony w klimatyzację, co rozwiązuje częsty problem w słoneczne dni. W szczególności poszukiwana jest wersja WTL (WerksTurboLook), która opuściła fabrykę w ilości 1128 sztuk w wersji Coupe LHD i która kosztuje ok 60 000 Eur w miernym stanie oraz ok 90 000 Eur w świentym stanie. Proszę nie mylić samochodu z 911 Carrera poszerzaną w laminacie - to zupełnie inna jakość wykonania.
Samochód czeka na nowego nabywcę, który będzie miał szanse doświadczyć surowej jazdy prawdziwym samochodem gdzie nie doświadczysz kontroli trakcji, ABS czy nawet wspomagania kierownicy, a jednocześnie samochód jest jak przyklejony do drogi wydając mięsisty dźwięk z 6 cylindrowego boksera chłodzonego powietrzem.
Samochód w okazjonalnej cenie, kupiony jeszcze w Japonii kiedy można było kupić tam dobre samochody za dobre pieniądze. Polecam każdemu miłośnikowi Porsche, jak i osobom które chcą zacząć przygodę ze światem Porsche.
Samochód jest zarejestrowany jako zabytkowy, sprzedawany na podstawie umowy kupna-sprzedaży.
Możliwy transport na terenie kraju oraz zagranicę.