Wystaw
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie główne
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie główne miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Subaru Impreza GT Turbo 4x4 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka

Subaru Impreza GT Turbo 4x4 - 2000

2000
260 000 km
1 994 cm3
240 KM
Benzyna
25 900 zł
Lokalizacja: Komorniki
Sprzedający: RS *****
Dodane 30 listopada 2019
Liczba wyświetleń: 8030
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
Szczegóły
Marka Subaru Model Impreza Rocznik 2000 Kolor Srebrny Moc 240 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 260 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 994 cm3
Wyposażenie
  • Centralny zamek
  • Alufelgi
  • Gniazdo USB
  • Światła przeciwmgielne
  • Elektryczne szyby przednie
  • Elektryczne szyby tylne
  • MP3
  • Elektrycznie ustawiane lusterka
  • Gniazdo SD
  • Radio niefabryczne
Opis

Subaru Impreza GT jest z 2000r. i pochodzi z Holandii skąd zostało przywiezione w kwietniu 2013 roku od pierwszego właściciela. Miało wtedy 239tys. km przebiegu.

Tzw. lekka wersja bez klimy, ABS i poduszek powietrznych czyli oldschool'owo :)
Auto ma zachowane w fabrycznej konfiguracji wnętrze - tylko kierownica jest inna - replika Nardi Torino. Wszystko zadbane - oryginalne fotele jak na ten przebieg w znakomitej kondycji.

Blacharsko każdy element zachowany w fabrycznym lakierze z wyjątkiem tylnych błotników i progów, które w 2017r. przeszły naprawę blacharską bo atakowała je rdza (błotniki otrzymały reparaturki, po lakierowaniu zrobiona została dodatkowo profesjonalna konserwacja podwozia).

Silnik jest seryjny z kilkoma modyfikacjami "z epoki" jeszcze z Holandii - stos faktur z NL, na których widnieją takie dodatki jak duży intercooler FMIC w zderzaku, gruba downpipe i znakomicie brzmiący wydech Scooby Sport. Dodatkowo zamontowany filtr stożkowy Apexi, blow-off HKS i turbotimer BLITZ.
W 2016r. przeprowadzono remont silnika bo poddały się panewki. Zamontowano nowe plus nowy, azotowany wał. Zregenerowano głowice i turbo a całość dostała nowe uszczelnienia. Od tego czasu auto przejechało bez problemów 8tys. km.

Auto stoi na felgach 17" od WRX z oponami Falken, które mają ok. 10tys. przebiegu. Jest też komplet oryginalnych fabrycznych felg 16" obutych w przyzwoite jeszcze zimówki Bridgestone - do negocjacji czy w komplecie czy osobno.

Jeszcze w 2014r. hamulce przeszły pełną regenerację wszystkich zacisków i zamontowano komplet nowych tarcz i klocków. Klocki nie byle jakie bo DS2500 przód/tył od Ferodo. Wtajemniczeni wiedzą, że to do codziennej jazdy fajna opcja i nie tania :)
Z rzeczy do zrobienia zaczął hałasować dyfer z tyłu i nie działa pompka spryskiwacza reflektorów.
Auto prywatne. Umowa kupna sprzedaży.