Wystaw
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie główne
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 21
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 22
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 23
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 24
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 25
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 26
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 27
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 28
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 29
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie główne miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 21 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 22 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 23 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 24 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 25 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 26 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 27 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 28 miniaturka
  • BMW Seria 5 E12 518 1980 - zdjęcie dodatkowe nr 29 miniaturka

BMW Seria 5 E12 518 - 1980

1980
173 000 km
1 781 cm3
90 KM
Benzyna
29 900 zł
Lokalizacja: Katowice
Sprzedający: Stefan
Dodane 4 września 2020
Liczba wyświetleń: 4164
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka BMW Model Seria 5 Generacja E12 Rocznik 1980 Kolor Czerwony Moc 90 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 173 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 781 cm3
Wyposażenie
Opis

MW E12 518, produkcja 11.1980 , pierwsza rejestracja 1981.
Silnik M10 1.8 90KM na gaźniku
5-biegowa skrzynia ( dostępna od 9.1980)

Samochód z ciekawą udokumentowaną historią - zeszytem z czynnościami serwisowymi i naprawami z prowadzonym przez niemieckiego i pierwszego polskiego właściciela, który sprowadził BMW do Polski w 1991 roku i posiadał go prawie ćwierć wieku.

518 jest w fabrycznej specyfikacji, bez zmian, w oryginalnym kolorze, z zadbanym eleganckim wnętrzem, całkowicie sprawny technicznie i bez usterek. Co najważniejsze - bez oznak korozji.

- świeże badanie techniczne do 7.2021, OC do 11.2020, zarejestrowane na mnie
- nowe choć około 40letnie, radio Blaupunkt Bavaria S dedykowane do BMW
- dwa komplety kluczyków
- elektryczne lusterka
- wszystkie szyby oryginalne, barwione na brązowo
- gaźnik ustawiony w profesjonalnym zakładzie
- stosunkowo nowa chłodnica
- nowy wydech
- bardzo ładny lakier, ładne chromy
- podwozie z dobrze zrealizowaną konserwacją.
- idealnie nadaje się na żółte tablice

Samochód sprzedaję z powodu konieczości uwolnienia garażu na innego klasyka.