Wystaw
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie główne
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie główne miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem 1991 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka

Volvo 965 D24TIC manual z nadbiegiem - 1991

1991
320 000 km
2 383 cm3
122 KM
Diesel
17 500 zł do negocjacji
Lokalizacja: Poznań
Sprzedający: Artur *****
Dodane 12 maja 2024
Liczba wyświetleń: 5578
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Volvo Model 965 VIN YV1965752N0005346 Rocznik 1991 Kolor Granatowy Moc 122 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 320 000 km Rodzaj paliwa Diesel Generacja D24TIC manual z nadbiegiem Pojemność 2 383 cm3
Wyposażenie
  • - Turbodiesel (VW) D24TIC – bez hydraulicznego kasowania luzu zaworowego i bezproblemowym mechanicznym układem wtryskowym (zero elektroniki i DPF ów) - hałaśliwy na biegu jałowym i pięknie wyciszony na obrotach
  • skrzynia biegów manualna 4 + nadbieg sterowany elektrycznie z sygnalizacją na desce rozdzielczej
  • - ABS 3 kanałowy BOSCH (sprawny)
  • - klimatyzacja automatyczna dostosowana do R134a + kupiony parownik do wymiany
  • - szyberdach metalowy odsuwany lub uchylny (sprawny)
  • - hydrauliczne wspomaganie kierownicy
  • - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
  • - system PURIMAX odcinający dopływ zanieczyszczonego powietrza z zewnątrz zintegrowany z klimatyzacją/wentylacją
  • - wycieraczki i spryskiwacze reflektorów
  • - elektrycznie regulowanie i podgrzewane fotele (oba – nie tak jak w późniejszych modelach)
  • - fotel kierowcy z pamięcią ustawień
  • - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
  • - elektrycznie opuszczane szyby
  • - trzeci stop LED
  • - wycieraczki reflektorów (działają)
  • - uchylna kratka za siedzeniem + roleta bagażnika
  • - relingi dachowe
  • - skórzana tapicerka szara
  • - dzielona kanapa tylna
  • - audio Sony ze zmieniarką na 10 płyt pod podłogą bagażnika i 4 głośniki + oryginalna antena wysuwana elektrycznie (działa!)
  • - oryginalne obręcze lekkie Volvo + opony letnie Michelin (b. mało używane)
  • - obręcze stalowe Volvo z kompletem opon zimowych (2 b. dobre Nokian + 2 słabe)
  • - hak odpinany polski do 1500 / 750 kg wpisany w dowód
  • - założony pilot do centralnego zamka
  • - pierwszy lakier i wszystkie oryginalne szyby
  • - samochód nigdy nie był u blacharza i lakiernika
Opis

960tka z pierwszego roku produkcji (1991) w maksymalnej wersji wyposażenia.
Ostatni model z napędem na tył i sztywnym mostem. Tylny napęd pozwala na rewelacyjną zwrotność. Coś w sam raz dla entuzjastów klasycznych Volvo. Samochód bez niespodzianek i ze znaną historią. Nie jest to egzemplarz idealny, lecz normalne eksploatowany ze śladami zużycia. Dobra inwestycja która może cieszyć kolejne 20 lat. Na rynku jest oferta benzynowych automatów ale 965 diesel to rzadkość. Auto w wieku 33 lat bez problemu można zarejestrować na żółte tablice i nie bać się stref czystego transportu. Dostępność części mechanicznych bezproblemowa

Import z San Marino w 2006 z przebiegiem 196000 i do 2011 używany na co dzień. Potem wyłącznie do turystki. Obecny przebieg to 320 000 km
Zużycie paliwa na trasie ok 7 l ON.
Świetny zestaw kolorów –wnętrza – szara tapicerka + ciemnoszara podsufitka
Po złożeniu tylnej kanapy jest płaska przestrzeń o długości wystarczającej do spania dla 2 osób.
Problemy typowe dla tego modelu:
- początki korozji elementów aluminiowych nadwozia (klapa tylna itd. – słabe punkty pokazane na zdjęciach)
- zużyte uszczelniacze zaworów
- fotel kierowcy wymaga nowego pokrycia siedziska
- wycieki oleju spod pokrywy zaworów
- przydałby się nowa chłodnica silnika i ożywienie klimatyzacji (kompresor po regeneracji ale jest wyciek z parownika (nowy w zestawie z autem)

Niedużym nakładem można uzyskać wspaniałego niezniszczalnego i zarazem użytkowego klasyka.
Historia napraw z ostatnich 18 lat jest dostępna (bardzo dużo jest już zrobione - ostatnio: regeneracja rozrusznika i alternatora, nowa pompa podciśnieniowa, łącznik miedzy tłumikami i wiele innych)
Dokładam trochę części i akcesoriów
Samochód do oglądania w Poznaniu wyłącznie w weekendy. Kontakt telefoniczny po godzinie 17ej!