Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono, Vanderhall
Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!
Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji
ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość
nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi
wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.
Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój
wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w
Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!
ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG SPRZEDAŻOWYCH ORAZ DETALINGOWYCH
AUSTOR SPA.
NA ŻYCZENIE MOŻEMY ZAJĄĆ SIĘ RÓWNIEŻ ODBIOREM LUB DOSTARCZENIEM SAMOCHODU POD
WSKAZANY ADRES, W TYM CELU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Osoby kontaktowe:
Marek Fijałkowski – 512 558 681
Mateusz Urbaniak – 577 077 792
Niniejsze ogłoszenie dotyczy samochodu Austin 7 Saloon 1933r. w stanie kolekcjonerskim,
potwierdzonym przez rzeczoznawcę. Auto sprawne technicznie odpalające i jeżdżące w poniższej
specyfikacji:
Austin 7 Saloon – samochód osobowy produkowany przez brytyjskie przedsiębiorstwo
motoryzacyjne Austin Motor Company w latach 1922-1939. Angielski samochód dla ludu.
Do pierwszej wojny światowej Austin budował głównie duże samochody, ale w 1909 roku sprzedali
jednocylindrowy mały samochód zbudowany przez Swift of Coventry o nazwie Austin 7 HP .
Następnie
wrócili do większych samochodów.
W 1920 roku Sir Herbert Austin rozpoczął prace nad koncepcją mniejszego samochodu, głównie w
celu zaspokojenia potrzeb młodych rodzin aspirujących do posiadania niedrogiego samochodu.
Pomysł ten został zainspirowany wprowadzeniem podatku od koni mechanicznych w 1921 roku.
Jego koncepcja projektowa oznaczała odejście od konserwatywnej przeszłości motoryzacyjnej jego
firmy, a Austin spotkał się z dużym sprzeciwem ze strony zarządu i wierzycieli. Ponieważ firma była w
stanie upadłości, Austin postanowił sam przeprowadzić projekt na własny rachunek, w 1921r.
Zatrudnił 18-letniego rysownika Stanley Edge z fabryki Austin w Longbridge w Birmingham, aby
pomóc
w opracowaniu szczegółowych planów.
W pierwszym roku produkcji (1923) wyprodukowano prawie 2500 samochodów, nie tyle, ile się
spodziewano, ale w ciągu kilku lat „duży samochód w miniaturze” zniszczył przemysł motocykli i
zmienił losy Austin Motor Company W 1939 roku, kiedy produkcja wreszcie się zakończyła,
wyprodukowano 290 000 samochodów osobowych i dostawczych.
Pojemność: 969 cm3
Rodzaj paliwa: Benzyna
Moc: 10 KM
Powyższa informacja jest zaproszeniem do zawarcia umowy i nie stanowi oferty w rozumieniu
przepisów Kodeksu Cywilnego,
nie ma charakteru prawnie wiążącego oraz nie zobowiązuje do zawarcia umowy.
W celu sprawdzenia zgodności oferty oraz uzyskania wszelkich informacji prosimy kontaktować się z
handlowcem d.s. samochodów używanych.