Wystaw
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie główne
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie główne miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • Austin Healey Sprite Mark I 1959 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka

Austin Healey Sprite Mark I - 1959

1959
67 000 km
1 098 cm3
56 KM
Benzyna
89 500 zł do negocjacji
Lokalizacja: Langeskov
Sprzedający: Gregory *****
Dodane 27 lipca 2020
Liczba wyświetleń: 3300
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Austin Model Sprite VIN AN5 / 9667 Rocznik 1959 Kolor Czerwony Moc 56 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 67 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 098 cm3
Wyposażenie
  • Fabryczne.
Opis

Piękny drugi rok produkcji Austin-Healey Sprite Mark I z kierownicą po lewej stronie w świetnym stanie kosmetycznym i mechanicznym. Samochód ma fabryczny 1,1-litrowy silnik, 4-biegową manualną skrzynię biegów i 66936 kilometrów wskazanych na liczniku kilometrów. Samochód ma duński tytuł i dokumenty z 27 lutego 1959 roku.

Specyfikacja samochodu:
Numer VIN / podwozia: AN5 / 9667
Przebieg: 66936 kilometrów
Silnik: rzędowy 1,1 litra 4, 56 KM
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Napęd: napęd na tylne koła

Historia 1958-1961 Austin-Healey Sprite:
Austin-Healey Sprite, wprowadzony w 1959 r., Kontynuował współpracę między Austin i The Donald Healey Motor Company i dalej wykorzystywał ogromny pojemnik na części British Motor Corporation. Chociaż Sprite był skierowany na sam dół rynku samochodów sportowych, Sprite wykorzystywał nowoczesne nadwozie typu unibody i zapewniał precyzyjne prowadzenie, przy niewielkim przyspieszeniu dzięki silnikowi górnozaworowemu serii A o pojemności 948 cm3 i przekładni z synchronizacją na trzech najwyższych biegach.

Aby obniżyć koszty, niezależne przednie zawieszenie zostało połączone z aktywną tylną osią z ćwierćeliptycznymi sprężynami, hamowanie odbywało się za pomocą przedniego i tylnego bębna, a reflektory - pierwotnie przeznaczone do podnoszenia - zostały ustawione w górnym położeniu. Dzięki wyszczerzonej osłonie chłodnicy i wybrzuszonym reflektorom samochód został nazwany w Wielkiej Brytanii „Bugeye” Sprite lub „Frogeye”. Sprite szybko zyskał zwolenników i można było je oglądać w wyścigach przez kilka dziesięcioleci.

Cena: 89 500 PLN, Faktura VAT (VAT 0%) z Danii, cena do negocjacji.
Auto do obejrzenia / odbioru w naszym salonie w Langeskov, Dania.
Dla kupujacego zapewniamy w 100% darmowa dostawe do pod dowolny adres w Polsce.
Tel kontaktowy, umawianie się na oględziny, pytania, więcej zdjęc, etc: +48 697 558 034 (lub przez WhatsApp pod tym numerem). Mówimy po Polsku; we speak English; hablamos Español, розмовляємо Українською, falamos Portugues, mluvíme Česky.