Menu

OTOKLASYKI - Internetowa giełda klasków - Najciekawsze klasyczne youngtimery samochody i motocykle.

Inne Austin Healey Sprite Mark I 1959 - 89 500 pln

Dodane 27 lipca 2020 ID: 964
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
Inne Austin Healey Sprite Mark I- Rok 1959 - Kolor Czerwony
  • Marka

    Inne

  • Rocznik

    1959

  • Przebieg

    67000 km

  • Pojemność

    1098 cm³

  • Rodzaj paliwa

    Benzyna

  • Skrzynia biegów

    Manualna

  • Moc

    56 KM

  • Kolor

    Czerwony

89 500 PLN

OPIS

Piękny drugi rok produkcji Austin-Healey Sprite Mark I z kierownicą po lewej stronie w świetnym stanie kosmetycznym i mechanicznym. Samochód ma fabryczny 1,1-litrowy silnik, 4-biegową manualną skrzynię biegów i 66936 kilometrów wskazanych na liczniku kilometrów. Samochód ma duński tytuł i dokumenty z 27 lutego 1959 roku.

Specyfikacja samochodu:
Numer VIN / podwozia: AN5 / 9667
Przebieg: 66936 kilometrów
Silnik: rzędowy 1,1 litra 4, 56 KM
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Napęd: napęd na tylne koła

Historia 1958-1961 Austin-Healey Sprite:
Austin-Healey Sprite, wprowadzony w 1959 r., Kontynuował współpracę między Austin i The Donald Healey Motor Company i dalej wykorzystywał ogromny pojemnik na części British Motor Corporation. Chociaż Sprite był skierowany na sam dół rynku samochodów sportowych, Sprite wykorzystywał nowoczesne nadwozie typu unibody i zapewniał precyzyjne prowadzenie, przy niewielkim przyspieszeniu dzięki silnikowi górnozaworowemu serii A o pojemności 948 cm3 i przekładni z synchronizacją na trzech najwyższych biegach.

Aby obniżyć koszty, niezależne przednie zawieszenie zostało połączone z aktywną tylną osią z ćwierćeliptycznymi sprężynami, hamowanie odbywało się za pomocą przedniego i tylnego bębna, a reflektory - pierwotnie przeznaczone do podnoszenia - zostały ustawione w górnym położeniu. Dzięki wyszczerzonej osłonie chłodnicy i wybrzuszonym reflektorom samochód został nazwany w Wielkiej Brytanii „Bugeye” Sprite lub „Frogeye”. Sprite szybko zyskał zwolenników i można było je oglądać w wyścigach przez kilka dziesięcioleci.

Cena: 89 500 PLN, Faktura VAT (VAT 0%) z Danii, cena do negocjacji.
Auto do obejrzenia / odbioru w naszym salonie w Langeskov, Dania.
Dla kupujacego zapewniamy w 100% darmowa dostawe do pod dowolny adres w Polsce.
Tel kontaktowy, umawianie się na oględziny, pytania, więcej zdjęc, etc: +48 697 558 034 (lub przez WhatsApp pod tym numerem). Mówimy po Polsku; we speak English; hablamos Español, розмовляємо Українською, falamos Portugues, mluvíme Česky.


Sprzedający: Gregory Kabaliuk  Miejscowość: Langeskov, Dania