Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono, Vanderhall
Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!
Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.
Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!
ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG SPRZEDAŻOWYCH ORAZ DETALINGOWYCH AUSTOR SPA.
NA ŻYCZENIE MOŻEMY ZAJĄĆ SIĘ RÓWNIEŻ ODBIOREM LUB DOSTARCZENIEM SAMOCHODU POD WSKAZANY ADRES, W TYM CELU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Osoby kontaktowe:
Marek Fijałkowski – 512 558 681
Mateusz Urbaniak – 790 727 515
Niniejsze ogłoszenie dotyczy samochodu AUDI 100 C1 w poniższej specyfikacji:
Trudno dziś to sobie wyobrazić, ale w latach 60–tych niewiele osób pamiętało o przedwojennej marce AUDI, a charakterystyczne 4 pierścienie kojarzyły się głównie z pyrkającymi „dekawkami” i chyba mało kto wyobrażał sobie wtedy, że w ciągu kilku dekad stanie się ona synonimem marki premium, obok takich wieloletnich potentatów w tej dziedzinie jak Mercedes, BMW, czy Porsche.
Co ciekawe, w tamtym czasie to właśnie do właściciela tej pierwszej marki, czyli koncernu Daimler-Benz należało produkujące DKW Auto Union. Firma ta próbowała uruchomić w połowie lat 60-tych produkcję nowoczesnego 4–suwowego modelu, jednak z kiepskim skutkiem. Powstał nieudany model DKW F102, będący hybrydą nowatorskich założeń z siermiężnym wykonaniem. Zastąpienie nowoczesnego silnika 4–suwowego przestarzałym dwutaktem, było tylko gwoździem do trumny dla renomy tego modelu. Dopiero przejęcie przez Volkswagena sprawiło, że fabryka, wraz z całą kadrą świetnych konstruktorów, nabrała wiatru w żagle. Udoskonalono konstrukcję F102 zgodne z pierwotnymi założeniami i zaczęto je sprzedawać jako AUDI. Był to pierwszy powojenny samochód noszący tę nazwę. Początkowo nie nosił innych oznaczeń, gdyż VW nie planował rozwijania tego projektu.
W tym momencie historii pojawia się Ludwig Kraus, czyli główny konstruktor Daimler-Benz, przez wiele lat pracujący dla Auto Union. Trochę z przekory, trochę z ambicji, w wielkiej tajemnicy opracował od podstaw całkowicie nowy model, czyli prezentowane przez nas AUDI 100 C1. Samochód był tak udany, że przez 8 lat produkcji wyprodukowano przeszło 800 tysięcy sztuk, a AUDI stało się rozpoznawalną na całym świecie marką.
Silnik o mocy 115KM sprawiał, że w swoich czasach auto miało więcej niż doskonałe osiągi i nawet dziś nie jest zawalidrogą. Setkę osiągał w 10 sekund, a prędkość maksymalna wynosiła 185 km/h. To w połączeniu z wysoką jakością wykonania, pewnym prowadzeniem, a także imponującą w tej klasie przestronnością wynikającą z nowoczesnej, przednionapędowej konstrukcji – konkurenci w tym czasie korzystali głównie z tylnego napędu, zajmującego sporo miejsca, które mogło być wykorzystane przez pasażerów auta – sprawiło, że auto było prawdziwym bestsellerem.
Powyższa informacja jest zaproszeniem do zawarcia umowy i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,
nie ma charakteru prawnie wiążącego oraz nie zobowiązuje do zawarcia umowy.
W celu sprawdzenia zgodności oferty oraz uzyskania wszelkich informacji prosimy kontaktować się z handlowcem d.s. samochodów używanych.