Menu

OTOKLASYKI - Internetowa giełda klasków - Najciekawsze klasyczne youngtimery samochody i motocykle.

Inne FN m90 1932 - 62 000 pln

Dodane 08 listopada 2019 ID: 76
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
Inne FN m90- Rok 1932 - Kolor czarny
  • Marka

    Inne

  • Rocznik

    1932

  • Przebieg

    1 km

  • Pojemność

    500 cm³

  • Rodzaj paliwa

    Benzyna

  • Skrzynia biegów

    Manualna

  • Moc

    12 KM

  • Kolor

    czarny

62 000 PLN

OPIS

Belgijski motocykl FN M90 500ccm z 1932r. po całkowitej odnowie, wszystkie informację na e-maila lub telefonicznie.
Motocykl został rozebrany wypiaskowany zabezpieczony podkładem epoksydowym i czarnym lakierem akrylowym,
W silniku dorobiony nowy tłok i pierścienie, regeneracja cylindra i układu zaworowego wykonał Pan Jacek Tomaszewski z Osiecka. Silnik posiada oryginalny dekompresor do gaszenia motocykla.
Dorobione nowe zębatki skrzyni biegów w firmie "Zakłady kół zębatych Toruń"
Wałek rozrządu wraz z popychaczami został zregenerowany w firmie Swiątek z Bydgoszczy.
Szprychy nowe dorobione na wzór oryginalnych w firmie Bartnik z Częstochowy, mam oryginalnych szprychy brakuje kilku sztuk, sygnowane znaczkiem FN
Opony firmy Dunlop Trials Universal 19x4.00 z epoki.
W piastach oryginalne łożyska stożkowe z nowym uszczelnieniem filcowym i oryginalne ośki z lewym gwintem przód m14 tył m15. nowe okładziny szczęk.
Prawie wszystkie śruby zostały wymienione na nierdzewne pozostałe ocynkowane lub pochromowane, większość oryginalnych śrub mam.
Przednia lampa oryginalna z oryginalną stacyjką w pełni sprawna w przedniej nowe szkło ponieważ stare było stłuczone, tylna lampka oryginał Bosch JN3 + nowe szkiełko.
Siedzenie - oryginalny stelaż obszyte nową skórą na wzór oryginalnego dorobione przez Tw-Moto Wiesław Tylus, sygnowane oryginalną tabliczką,
Kolanko nowe sprowadzone z Belgi, kolanko dorobione z jednego kawałka rury od pana który specjalizuje się w motocyklach FN, tłumik nowy sprowadzony z Czech.
Cała instalacja w oplocie bawełnianym ze starych zapasów w pełni sprawna.
Magdyno oryginał Bosch wymieniona została cewka z firmy Cyklo moto elektryk z Warszawy, prądnica i regulator oryginał mam do niego regulator elektroniczny nie zakładałem bo mechaniczny jest sprawny. wymienione wszystkie łożyska na takie jak były oryginalnie.
Zbiornik paliwa został wytrawiony i zabezpieczony farbą przeznaczoną do malowania zbiorników, dorobiony nowy korek zbiornika.
Sprzęgło oryginalne metalowe przekładki zostały zamienione na współczesne okładziny, przez co nie ma problemu ze zmianą biegów, nowa tulejka ślimakowa wycisku sprzęgła.
Oryginalny gaźnik MARQUE DEPOSEE TYPE M25.D
Sygnał oryginał Bosch FD6A po odnowie w pełni sprawny.
W przednim zawieszeniu zostały dorobione nowe szpilki na wzór oryginalnych nowe okładziny cierne, oryginalne kalamitki
Krótko mówiąc motocykl został w pełni odnowiony uszkodzone części dorobione i wymienione, jeżeli o czymś nie napisałem to proszę pytać z pewnością zostało zrobione i naprawione.

Motocykl został sprowadzony ze Szwecji, rama i silnik jak i cały motocykl w 95% oryginalny nie składak, mam oryginalny szwedzki dokument potwierdzający zgodność numerów ramy i silnika.
Motocykl zarejestrowany na zabytek, opłacony.

Dla zainteresowanych pełna dokumentacja przeprowadzonych prac remontowych, mogę przesłać sporo zdjęcia co zostało zrobione i wymienione.

Sprzedający: Przemysław Błaszyk  Miejscowość: Otorowo