Wystaw
  • FN m90 1932 - zdjęcie główne
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • FN m90 1932 - zdjęcie główne miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • FN m90 1932 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka

FN m90 - 1932

1932
1 km
500 cm3
12 KM
Benzyna
62 000 zł
Lokalizacja: Otorowo
Sprzedający: Przemysław *****
Dodane 8 listopada 2019
Liczba wyświetleń: 3468
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Inne VIN 8187 Rocznik 1932 Kolor Czarny Moc 12 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 1 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 500 cm3
Wyposażenie
  • Wersja LUXUS
Opis

Belgijski motocykl FN M90 500ccm z 1932r. po całkowitej odnowie, wszystkie informację na e-maila lub telefonicznie.
Motocykl został rozebrany wypiaskowany zabezpieczony podkładem epoksydowym i czarnym lakierem akrylowym,
W silniku dorobiony nowy tłok i pierścienie, regeneracja cylindra i układu zaworowego wykonał Pan Jacek Tomaszewski z Osiecka. Silnik posiada oryginalny dekompresor do gaszenia motocykla.
Dorobione nowe zębatki skrzyni biegów w firmie "Zakłady kół zębatych Toruń"
Wałek rozrządu wraz z popychaczami został zregenerowany w firmie Swiątek z Bydgoszczy.
Szprychy nowe dorobione na wzór oryginalnych w firmie Bartnik z Częstochowy, mam oryginalnych szprychy brakuje kilku sztuk, sygnowane znaczkiem FN
Opony firmy Dunlop Trials Universal 19x4.00 z epoki.
W piastach oryginalne łożyska stożkowe z nowym uszczelnieniem filcowym i oryginalne ośki z lewym gwintem przód m14 tył m15. nowe okładziny szczęk.
Prawie wszystkie śruby zostały wymienione na nierdzewne pozostałe ocynkowane lub pochromowane, większość oryginalnych śrub mam.
Przednia lampa oryginalna z oryginalną stacyjką w pełni sprawna w przedniej nowe szkło ponieważ stare było stłuczone, tylna lampka oryginał Bosch JN3 + nowe szkiełko.
Siedzenie - oryginalny stelaż obszyte nową skórą na wzór oryginalnego dorobione przez Tw-Moto Wiesław Tylus, sygnowane oryginalną tabliczką,
Kolanko nowe sprowadzone z Belgi, kolanko dorobione z jednego kawałka rury od pana który specjalizuje się w motocyklach FN, tłumik nowy sprowadzony z Czech.
Cała instalacja w oplocie bawełnianym ze starych zapasów w pełni sprawna.
Magdyno oryginał Bosch wymieniona została cewka z firmy Cyklo moto elektryk z Warszawy, prądnica i regulator oryginał mam do niego regulator elektroniczny nie zakładałem bo mechaniczny jest sprawny. wymienione wszystkie łożyska na takie jak były oryginalnie.
Zbiornik paliwa został wytrawiony i zabezpieczony farbą przeznaczoną do malowania zbiorników, dorobiony nowy korek zbiornika.
Sprzęgło oryginalne metalowe przekładki zostały zamienione na współczesne okładziny, przez co nie ma problemu ze zmianą biegów, nowa tulejka ślimakowa wycisku sprzęgła.
Oryginalny gaźnik MARQUE DEPOSEE TYPE M25.D
Sygnał oryginał Bosch FD6A po odnowie w pełni sprawny.
W przednim zawieszeniu zostały dorobione nowe szpilki na wzór oryginalnych nowe okładziny cierne, oryginalne kalamitki
Krótko mówiąc motocykl został w pełni odnowiony uszkodzone części dorobione i wymienione, jeżeli o czymś nie napisałem to proszę pytać z pewnością zostało zrobione i naprawione.

Motocykl został sprowadzony ze Szwecji, rama i silnik jak i cały motocykl w 95% oryginalny nie składak, mam oryginalny szwedzki dokument potwierdzający zgodność numerów ramy i silnika.
Motocykl zarejestrowany na zabytek, opłacony.

Dla zainteresowanych pełna dokumentacja przeprowadzonych prac remontowych, mogę przesłać sporo zdjęcia co zostało zrobione i wymienione.