Wystaw
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie główne
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie główne miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • Moto Guzzi California 2002 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka

Moto Guzzi California - 2002

2002
6 000 km
1 100 cm3
85 KM
Benzyna
55 800 zł do negocjacji
Lokalizacja: Poznań
Sprzedający: AUSTOR *****
Dodane 30 listopada 2020
Liczba wyświetleń: 1779
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
Szczegóły
Marka Inne Rocznik 2002 Kolor Beżowy Moc 85 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 6 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 100 cm3
Wyposażenie
Opis

Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono, Vanderhall

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!

Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.
Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG SPRZEDAŻOWYCH ORAZ DETALINGOWYCH AUSTOR SPA.
NA ŻYCZENIE MOŻEMY ZAJĄĆ SIĘ RÓWNIEŻ ODBIOREM LUB DOSTARCZENIEM SAMOCHODU POD WSKAZANY ADRES, W TYM CELU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Osoby kontaktowe:

Marek Fijałkowski – 512558681
Viktoria Olczyk - 724877277

California Special Sport
Moto Guzzi to marka, która słynie z licznych zwycięstw w najbardziej prestiżowych rajdach moto (Targa Florio 14 zwycięstw, Tourist Trophy 11 zwycięstw), warto też wspomnieć że została wybrana przez służby policyjne jako motocykl numer jeden do pełnienia swojej roli w Niemczech oraz USA. A co jeśli dołożymy do tego Custom wykonany w wyspecjalizowanym zakładzie Skull Custom? Otrzymamy jedyną taką jednostkę na świecie.

Moto Guzzi nie tylko otrzymał najwyższej jakości części, ale także homologację, dzięki czemu nie ma problemu z użytkowaniem go na zachodzie Europy. Motor otrzymał ręcznie wykonane elementy, błotniki, podnóżki czy dźwignie zostały przygotowane na zamówienie, a wszelkie emblematy zostały ręcznie namalowane. Silnik to nieco ponad jeden litr, generujący 85 koni mechanicznych oraz potężnym momencie 100 niutonometrów, a kiedy do tego dodamy wał Kardana to zaczynamy mówić o prawdziwym pocisku. Aby móc bezpiecznie wyhamować niezwykle sprawnie rozwijane prędkości, Guzzi posiada tarcze hamulcowe Brembo dwie z przodu oraz jedną z tyłu. Motocykl przed renowacją oraz customowym budowaniu przejechał blisko 60 tysięcy kilometów, natomiast po procesie ok 5 tysięcy kilometów. Motor zarejestrowany oraz opłacony, gotowy do jazdy.