Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono, Vanderhall
Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!
Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.
Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!
ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG SPRZEDAŻOWYCH ORAZ DETALINGOWYCH AUSTOR SPA.
NA ŻYCZENIE MOŻEMY ZAJĄĆ SIĘ RÓWNIEŻ ODBIOREM LUB DOSTARCZENIEM SAMOCHODU POD WSKAZANY ADRES, W TYM CELU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Osoby kontaktowe:
Marek Fijałkowski – 512558681
Viktoria Olczyk - 724877277
California Special Sport
Moto Guzzi to marka, która słynie z licznych zwycięstw w najbardziej prestiżowych rajdach moto (Targa Florio 14 zwycięstw, Tourist Trophy 11 zwycięstw), warto też wspomnieć że została wybrana przez służby policyjne jako motocykl numer jeden do pełnienia swojej roli w Niemczech oraz USA. A co jeśli dołożymy do tego Custom wykonany w wyspecjalizowanym zakładzie Skull Custom? Otrzymamy jedyną taką jednostkę na świecie.
Moto Guzzi nie tylko otrzymał najwyższej jakości części, ale także homologację, dzięki czemu nie ma problemu z użytkowaniem go na zachodzie Europy. Motor otrzymał ręcznie wykonane elementy, błotniki, podnóżki czy dźwignie zostały przygotowane na zamówienie, a wszelkie emblematy zostały ręcznie namalowane. Silnik to nieco ponad jeden litr, generujący 85 koni mechanicznych oraz potężnym momencie 100 niutonometrów, a kiedy do tego dodamy wał Kardana to zaczynamy mówić o prawdziwym pocisku. Aby móc bezpiecznie wyhamować niezwykle sprawnie rozwijane prędkości, Guzzi posiada tarcze hamulcowe Brembo dwie z przodu oraz jedną z tyłu. Motocykl przed renowacją oraz customowym budowaniu przejechał blisko 60 tysięcy kilometów, natomiast po procesie ok 5 tysięcy kilometów. Motor zarejestrowany oraz opłacony, gotowy do jazdy.