Wystaw
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie główne
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie główne miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Pontiac Firebird Trans Am 1979 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka

Pontiac Firebird Trans Am - 1979

1979
100 000 km
6 604 cm3
250 KM
Benzyna
80 000 zł
Lokalizacja: Chojnice
Sprzedający: Rafał
Dodane 7 listopada 2019
Liczba wyświetleń: 8149
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Pontiac Model Firebird Trans Am Rocznik 1979 Kolor Niebieski Moc 250 KM Skrzynia biegów Automatyczna Przebieg 100 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 6 604 cm3
Wyposażenie
  • W samochodzie wymieniłem na nowe:
  • kolektor ssący (Edelbrock)
  • gaźnik Holley (Classic)
  • pompa paliwa (Carter)
  • rozrusznik (AC Delco)
  • alternator (AC Delco)
  • popychacze zaworowe (Sealed Power) i zawory
  • kopułka (Standard), palec (Standard), przewody zapłonowe (AC Delco), świece (Autolite)
  • pompa hamulcowa (AC Delco), zawór proporcjonalny (Classic Performance), bębny hamulcowe (AC Delco), szczęki (Wagner), cylinderki (Dorman), linki hamulca postojowego (AC Delco)
  • kolektory wydechowe (Hooker Headers Long), tłumiki (Magnaflow), reszta układu wydechowego (dual) zbudowana na nowo, w całości ze stali nierdzewnej
  • tuleje resorów (AC Delco)
  • łączniki stabilizatora (AC Delco)
  • przednie amortyzatory (Monroe)
  • poduszki przedniej ramy (Energy Suspension)
  • uszczelnienia pompy wspomagania (Gates)
  • uszczelniacz wyjścia skrzyni (Timken)
  • uszczelniacz napędu linki prędkościomierza (ATP)
  • osłona konwertera (TCI Auto)
  • chłodnica (Spectra Premium), węże wodne (AC Delco), sprzęgło wiskotyczne (Hayden), wentylator (Flex-A-Lite)
  • włącznik świateł cofania (AC Delco)
  • włącznik zapłonu (AC Delco)
Opis

Pontiac Trans Am z 1979 roku, zarejestrowany jako pojazd zabytkowy.
Samochód posiadam od 4 lat i jestem jego pierwszym właścicielem w kraju (prywatny import z USA).

Samochód utrzymany jest w konfiguracji fabrycznej, zgodnie z numerem VIN (2W87K9L106421), tj:
- silnik V8 403 Olds (6.6L), 250HP (4400 RPM), 480Nm (2600 RPM)
- skrzynia biegów TH350, automatyczna 3-biegowa
- most GM 2.41 Rear Gear (Posi), najszybszy w historii GM
- koła 15’’ Snowflake, opony Mastercraft Avenger G/T 245x60 R15 i 275x60 R15
- wnętrze oryginalne, fabryczne, nie odnawiane, niebieski winyl
Dodatkowo w aucie zamontowane są pneumatyczne tylne amortyzatory (możliwość regulacji wysokości tylnego zawieszenia).

Całe wyposażenie auta działa tak jak w chwili opuszczenia fabryki.

Do auta posiadam sporo części zamiennych: tarcze hamulcowe, klocki, przewody hamulcowe, łożyska kół i uszczelniacze, zestawy naprawcze zacisków hamulcowych, lampy przednie, filtry, drążki kierownicze, pompa wody, termostat i wiele innych (wszystko w cenie).

Dla kupującego fabryczne dodatki: oryginalny lewarek, fabryczne koło zapasowe, fabryczna instrukcja obsługi. Do wglądu dokumentacja z USA (opis i zdjęcia auta przed zakupem).

Proszę nie pytać o możliwość zamiany na inne auto. Nie odpowiadam na takie pytania (jedynym powodem "myśli" o sprzedaży jest chęć zakupu Chargera 2gen lub 3gen).