Pontiac Trans Am z 1979 roku, zarejestrowany jako pojazd zabytkowy.
Samochód posiadam od 4 lat i jestem jego pierwszym właścicielem w kraju (prywatny import z USA).
Samochód utrzymany jest w konfiguracji fabrycznej, zgodnie z numerem VIN (2W87K9L106421), tj:
- silnik V8 403 Olds (6.6L), 250HP (4400 RPM), 480Nm (2600 RPM)
- skrzynia biegów TH350, automatyczna 3-biegowa
- most GM 2.41 Rear Gear (Posi), najszybszy w historii GM
- koła 15’’ Snowflake, opony Mastercraft Avenger G/T 245x60 R15 i 275x60 R15
- wnętrze oryginalne, fabryczne, nie odnawiane, niebieski winyl
Dodatkowo w aucie zamontowane są pneumatyczne tylne amortyzatory (możliwość regulacji wysokości tylnego zawieszenia).
Całe wyposażenie auta działa tak jak w chwili opuszczenia fabryki.
Do auta posiadam sporo części zamiennych: tarcze hamulcowe, klocki, przewody hamulcowe, łożyska kół i uszczelniacze, zestawy naprawcze zacisków hamulcowych, lampy przednie, filtry, drążki kierownicze, pompa wody, termostat i wiele innych (wszystko w cenie).
Dla kupującego fabryczne dodatki: oryginalny lewarek, fabryczne koło zapasowe, fabryczna instrukcja obsługi. Do wglądu dokumentacja z USA (opis i zdjęcia auta przed zakupem).
Proszę nie pytać o możliwość zamiany na inne auto. Nie odpowiadam na takie pytania (jedynym powodem "myśli" o sprzedaży jest chęć zakupu Chargera 2gen lub 3gen).