FSO Polonez z 1988, 1500 cm3 AB 82 KM. Wersja eksportowa na Chiny. Od nowości w jednej rodzinie. Silnik po remoncie. Jeszcze na dotarciu. Nowe pierścienie, panewki, głowica po kompleksowej regeneracji itd. Gaźnik po regeneracji w Puszczykowie.
Dodatkowo: zaciski po regeneracji, nowy układ zapłonowy, nowe przewody hamulcowe, nowe amortyzatory, tuleje gumowe w zawieszeniu wymienione na nowe, wymienione wszystkie płyny eksploatacyjne, nowe letnie opony, odrestaurowane felgi i dużo innych części o których już nie pamiętam.
Oczywiście na wszystko mam paragony i faktury. Auto po odebraniu w 88r. zostało rozebrane i porządnie zakonserwowane dlatego stan blacharki jak i lakieru jest bardzo dobry. Od samego początku auto było garażowane. Wnętrze praktycznie nie zużyte. fotele wyglądają jak nowe. Pewnie dlatego, że od nowości były zasłonięte pokrowcami. Ważny przegląd i ubezpieczenie.
Auto robione dla siebie które miało zostać dożywotnio w rodzinie, ale plany mi się trochę zmieniły i jestem zmuszony go sprzedać. Na resztę pytań odpowiem telefonicznie.