Wystaw
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie główne
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie główne miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • FSO Polonez 1.5 Borewicz 1988 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka

FSO Polonez 1.5 Borewicz - 1988

1988
82 300 km
1 500 cm3
82 KM
Benzyna
20 900 zł do negocjacji
Lokalizacja: Białystok
Sprzedający: Paweł *****
Dodane 7 lutego 2020
Liczba wyświetleń: 6344
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
Szczegóły
Marka FSO Model Polonez Rocznik 1988 Kolor Biały Moc 82 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 82 300 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 500 cm3
Wyposażenie
  • Radio Safari 6
Opis

FSO Polonez z 1988, 1500 cm3 AB 82 KM. Wersja eksportowa na Chiny. Od nowości w jednej rodzinie. Silnik po remoncie. Jeszcze na dotarciu. Nowe pierścienie, panewki, głowica po kompleksowej regeneracji itd. Gaźnik po regeneracji w Puszczykowie.

Dodatkowo: zaciski po regeneracji, nowy układ zapłonowy, nowe przewody hamulcowe, nowe amortyzatory, tuleje gumowe w zawieszeniu wymienione na nowe, wymienione wszystkie płyny eksploatacyjne, nowe letnie opony, odrestaurowane felgi i dużo innych części o których już nie pamiętam.

Oczywiście na wszystko mam paragony i faktury. Auto po odebraniu w 88r. zostało rozebrane i porządnie zakonserwowane dlatego stan blacharki jak i lakieru jest bardzo dobry. Od samego początku auto było garażowane. Wnętrze praktycznie nie zużyte. fotele wyglądają jak nowe. Pewnie dlatego, że od nowości były zasłonięte pokrowcami. Ważny przegląd i ubezpieczenie.

Auto robione dla siebie które miało zostać dożywotnio w rodzinie, ale plany mi się trochę zmieniły i jestem zmuszony go sprzedać. Na resztę pytań odpowiem telefonicznie.