Wystaw
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie główne
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 21
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 22
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 23
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 24
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 25
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie główne miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 21 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 22 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 23 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 24 miniaturka
  • FSO Polonez MR 89 1989 - zdjęcie dodatkowe nr 25 miniaturka

FSO Polonez MR 89 - 1989

1989
42 000 km
1 598 cm3
87 KM
Benzyna
65 000 zł
Lokalizacja: Warszawa
Sprzedający: Maciej
Dodane 23 czerwca 2021
Liczba wyświetleń: 5283
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka FSO Model Polonez Rocznik 1989 Kolor Niebieski Moc 87 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 42 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 598 cm3
Wyposażenie
  • Radio fabryczne
  • Światła przeciwmgielne
Opis

Polonez MR 89 w wersji angielskiej, z kierownicą po prawej stronie. Jeden z bardzo niewielu, które trafiły na wyspy brytyjskie tuż przed zerwaniem umowy między importerem a FSO. Według brytyjskich danych urzędowych przetrwały do dziś tylko dwie sztuki, w tym tylko jedna sprawna - ta tutaj oferowana: https://www.howmanyleft.co.uk/vehicle/fso_cars_polonez_sle

Jest to oryginalny pojazd sprzedany w Wielkiej Brytanii ze wszystkimi cechami właściwymi wyeksportowanym tam Polonezom MR 89 - w VIN-ie kod B51, oryginalne eksportowe naklejki oznaczeń modelu i marki odmienne od krajowych. Także oryginalne radio Blaupunkt montowane przez importera oraz kołpaki takie, jak na wersjach prospektowych.

Samochód zachowany w świetnym, oryginalnym stanie. Od 1997 r. aż do teraz samochód stał pod dachem nieużytkowany. Teraz został uruchomiony i przeserwisowany - zregenerowane zaciski hamulcowe, nowe tarcze i klocki, nowe płyny eksploatacyjne. Pojazd sprawny, ze świeżym polskim przeglądem. Ze względu na dostosowanie do ruchu prawostronnego lampy przednie zostały wymienione. Oryginalne brytyjskie lampy kupujący otrzyma razem z samochodem.

Przebieg to zaledwie 42 tys. mil.
Podwozie zdrowe, powierzchowna korozja jedynie na elementach zawieszenia.
Na karoserii w kilku punktach zaprawki i rdzawki - pojazd zachowany w oryginale, nie był naprawiany lakierniczo ani blacharsko. Poza tymi punktami lakier w bardzo dobrym stanie.

Wnętrze dobrze zachowane, niezużyte, fotele nie są wysiedziane. Jedynie poszycia tapicerskie foteli i tylnej kanapy przez oddziaływanie czasu i warunków atmosferycznych uległy uszkodzeniu. Nie zostały wymienione w celu jak najmniejszej ingerencji w oryginalność pojazdu.

Mechanicznie silnik 1.6 i skrzynia w bardzo dobrym stanie, bez wycieków. Układ chłodniczy i hamulcowy bez zarzutów.

Pojazd posiada wszystkie dokumenty z Wielkiej Brytanii. Nie jest odrzutem z eksportu tylko oryginalnym autem z wysp. Pojazd sprowadzony przed wyjściem Wielkiej Brytanii z UE, więc rejestracja nie stanowi problemu. Na życzenie kupującego mogę sprzedać samochód już zarejestrowany na mnie w Polsce.

Zapraszam do oględzin, oczywiście auto można sprawdzać miernikiem lakieru (sam mogę takowy udostępnić), nie widzę też kłopotu w zabraniu go na kanał itp.

Auto do obejrzenia w Warszawie na Ursynowie.