Wystaw
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie główne
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie główne miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • Renault Fuego L’aerodynamite 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka

Renault Fuego L’aerodynamite - 1985

1985
192 500 km
2 150 cm3
103 KM
Benzyna
35 000 zł do negocjacji
Lokalizacja: Śrem
Sprzedający: Roman
Dodane 24 marca 2021
Liczba wyświetleń: 2689
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
Szczegóły
Marka Renault Model Fuego Rocznik 1985 Kolor Zielony Moc 103 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 192 500 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 2 150 cm3
Wyposażenie
  • Alufelgi
  • Hak
  • Światła przeciwmgielne
  • Centralny zamek
  • Tapicerka welurowa
  • Elektryczne szyby przednie
  • Wspomaganie kierownicy
Opis

Cytat z giełdaklasyków wprowadzający ten samochód: "Renault Fuego L’aerodynamite. Tak reklamowano wprowadzony do produkcji w 1980 roku model o zdecydowanie sportowej charakterystyce. Jego projektantem był Robert Opron, świeżo pozyskany projektant Citroena, odpowiedzialny za modele SM, GS i CX. I tutaj nie brakuje nowoczesności, ujmuje aerodynamiczna sylwetka i zachwyca ogromna, panoramiczna tylna szyba, pełniąca rolę klapy od bagażnika.

Pod względem technologicznym nadwozie oparte jest na Renault 18, czyli sedanie średniej klasy, następcy modelu 12, znanego u nas jako licencyjna Dacia. Początkowo zarzucano mu zbyt mało mocy i zbyt małe silniki, na co lekarstwem był wprowadzony w 1984 roku lifting. Pojawiła się wówczas turbo benzyna 1,6 l o mocy 132 KM i nieco słabszy, wolnossący silnik 2,2 l, taki jak w prezentowanym egzemplarzu.

Choć Fuego produkowano do 1985 roku (a w Argentynie nawet do 1992) i zbudowano łącznie 265 tysięcy sztuk, dziś jest to w Polsce ogromna egzotyka. Dość powiedzieć, że ten egzemplarz jest pierwszym Fuego na Giełdzie klasyków, mimo, że prowadzimy ten serwis od 8 lat…"

Wyjątkowy model. Egzemplarz z tym silnikiem i wyposażeniem nie do spotkania na portalach ogłoszeniowych.