Wystaw
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie główne
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie główne miniaturka
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Saab 96 V4 Rally 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka

Saab 96 V4 Rally - 1967

1967
10 000 km
1 500 cm3
150 KM
Benzyna
79 000 zł
Lokalizacja: Warszawa
Sprzedający: Jacek
Dodane 7 września 2020
Liczba wyświetleń: 2995
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Saab Model 96 Rocznik 1967 Kolor Biały Moc 150 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 10 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 500 cm3
Wyposażenie
Opis

Sprzedam SAAB 96 V4 RallySamochód budowałem przez ostatnie 4 lata z myślą o historycznych rajdach. Celem był Rallye Monte-Carlo Historique. Samochód przeszedł bardzo głęboką modyfikację zgodną ze specyfikacją rajdową z epoki.Silnik aktualnie o pojemności 1800 cm, kute tłoki, sportowe korby, bardzo unikatowy sportowy dolot ( cross flow ) gaźniki Weber 45, zrobiony portink, ostry wałek, cały układ wydechowy. Modyfikacja chłodzenia oraz układu olejowego. Sportowe sprzęgło. Nowa instalacja elektryczna. Unikatowe sportowe halogeny.Akumulator przeniesiony do bagażnika. Bardzo unikatowe felgi RAC, które były robione tylko przez dwa lata do rajdowych saabów na specjalne zamówienie.Klatka bezpieczeństwa, fotele Sparco, 4 punktowe pasy Sparco. Układ gaśniczy oraz centralny wyłącznik prądowy. Dołożone czujniki ciśnienia oleju, temperatury oleju i płynu oraz czujnik Volt.Samochód przeszedł renowację blacharską, oraz ma dołożone wzmocnienia konstrukcji. Zgodnie ze specyfikacją rajdową. Samochód kupiłem ok 6 lat temu z Kańczugi. Miejsca, które jest kultowe dla posiadaczy klasycznych Saabów. Saab aktualnie na dotarciu mimo swojej bezkompromisowości daję się nim jeździć nawet w zwykłym ruchu ulicznym. Ale jego środowiska zdecydowanie leży gdzieś indziej. Takich aut w takiej specyfikacji na świecie jest kilkanaście w Polsce jedyny. Dodam, że wszystkie warsztaty, które pracowały przy tym samochodzie były z najwyższej półki wiedzy i doświadczenia przy realizacji takiego projektu. Masz więcej pytań napisz lub zadzwoń.