Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono, Vanderhall
Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!
Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji
ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość
nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi
wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.
Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój
wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w
Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!
ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG SPRZEDAŻOWYCH ORAZ DETALINGOWYCH
AUSTOR SPA.
NA ŻYCZENIE MOŻEMY ZAJĄĆ SIĘ RÓWNIEŻ ODBIOREM LUB DOSTARCZENIEM SAMOCHODU POD
WSKAZANY ADRES, W TYM CELU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Osoby kontaktowe:
Marek Fijałkowski – 512 558 681
Viktoria Olczyk - 724 877 277
Przebieg: 249.070 km
Pojemność: 2000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Moc: 150 KM
Auto przez 8 lat produkcji sprzedało się w liczbie przeszło 2,8 mln egzemplarzy. Samochód od początku oferowany był w 3- oraz 5-drzwiowej odmianie. 60% sprzedanych 306 to właśnie wersja hatchback.
Klienci docenili głównie rewelacyjne zawieszenie. Konstrukcja oparta na belce skrętnej nie jest skomplikowana, a dobór sprężyn i amortyzatorów zmyślnie dopełnia dzieła przyzwoitego czucia samochodu w zakrętach.
Wóz o długości 4030 mm ma kufer mieszczący 338 l bagażu, co nawet dzisiaj mogłoby uchodzić za konkurencyjny wynik.
Mimo nowoczesnej linii auto doczekało się modernizacji wiosną 1997 roku. Zmieniła się przednia atrapa z wąskim wlotem powietrza i powiększonym logo, a reflektory stały się bardziej skośne.
Tył doczekał się zespolonego zestawu lamp.
W 1994 roku do sprzedaży trafił 306 S16 z 2-litrowym silnikiem o mocy prawie 160 KM, który rozpędzał kompaktowe auto do setki w niespełna 9 s.
Model ten posłużył do budowy rajdowej wersji auta, z której powstała szczytowa odmiana 306 przeznaczona do pokonywania rajdowych OS-ów - 306 Maxi.