Wystaw
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie główne
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie główne miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • Peugeot 306 2000 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka

Peugeot 306 - 2000

2000
249 070 km
2 000 cm3
150 KM
Benzyna
29 800 zł do negocjacji
Lokalizacja: Poznań
Sprzedający: AUSTOR *****
Dodane 26 sierpnia 2020
Liczba wyświetleń: 3788
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Peugeot Model 306 Rocznik 2000 Kolor Niebieski Moc 150 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 249 070 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 2 000 cm3
Wyposażenie
Opis

Austor - oficjalny Dealer - BAC Mono, Vanderhall

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery, przyszłe klasyki i nie tylko…Na sprzedaż!

Jesteśmy kolekcjonerami i pasjonatami motorsportu historycznego, zabytkowych aut i motoryzacji
ogółem. W salonie Austor wystawiamy publicznie okazy historii motoryzacji oraz dajemy możliwość
nabycia rzadkich egzemplarzy aut z pewnego źródła. Codziennie dzielimy się z naszymi gośćmi
wiedzą w tematyce aut zabytkowych, historii motoryzacji i budowania własnych kolekcji.
Klasyk, hypercar, auto rajdowe? Austor to świątynia motoryzacji, w której znajdziesz swój
wymarzony samochód, z piękną historią i z pewnego źródła. Zapraszamy do naszych salonów w
Galerii Malta w Poznaniu. To jedyne takie miejsce w Polsce i prawdopodobnie na świecie!

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG SPRZEDAŻOWYCH ORAZ DETALINGOWYCH
AUSTOR SPA.
NA ŻYCZENIE MOŻEMY ZAJĄĆ SIĘ RÓWNIEŻ ODBIOREM LUB DOSTARCZENIEM SAMOCHODU POD
WSKAZANY ADRES, W TYM CELU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Osoby kontaktowe:

Marek Fijałkowski – 512 558 681
Viktoria Olczyk - 724 877 277

Przebieg: 249.070 km
Pojemność: 2000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Moc: 150 KM

Auto przez 8 lat produkcji sprzedało się w liczbie przeszło 2,8 mln egzemplarzy. Samochód od początku oferowany był w 3- oraz 5-drzwiowej odmianie. 60% sprzedanych 306 to właśnie wersja hatchback.
Klienci docenili głównie rewelacyjne zawieszenie. Konstrukcja oparta na belce skrętnej nie jest skomplikowana, a dobór sprężyn i amortyzatorów zmyślnie dopełnia dzieła przyzwoitego czucia samochodu w zakrętach.
Wóz o długości 4030 mm ma kufer mieszczący 338 l bagażu, co nawet dzisiaj mogłoby uchodzić za konkurencyjny wynik.
Mimo nowoczesnej linii auto doczekało się modernizacji wiosną 1997 roku. Zmieniła się przednia atrapa z wąskim wlotem powietrza i powiększonym logo, a reflektory stały się bardziej skośne.
Tył doczekał się zespolonego zestawu lamp.
W 1994 roku do sprzedaży trafił 306 S16 z 2-litrowym silnikiem o mocy prawie 160 KM, który rozpędzał kompaktowe auto do setki w niespełna 9 s.
Model ten posłużył do budowy rajdowej wersji auta, z której powstała szczytowa odmiana 306 przeznaczona do pokonywania rajdowych OS-ów - 306 Maxi.