Wystaw
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie główne
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie główne miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • Mercedes W108 280S 1970 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka

Mercedes W108 280S - 1970

1970
3 000 km
2 800 cm3
140 KM
Benzyna
132 000 zł do negocjacji
Lokalizacja: Radom
Sprzedający: Paweł
Dodane 16 lipca 2020
Liczba wyświetleń: 4923
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Mercedes Model W108 Rocznik 1970 Kolor Srebrny Moc 140 KM Skrzynia biegów Automatyczna Przebieg 3 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 2 800 cm3
Wyposażenie
  • Wspomaganie kierownicy
  • Radio niefabryczne
  • Tapicerka skórzana
Opis

Auto po kompleksowej renowacji, która trwała 3,5 roku - osobiście nadzorowałem każdy etap, aby auto służyło na lata. Dysponuję odpowiednią dokumentacją fotograficzną. Od renowacji autem przejechałem około 3 tys. km.

▶ NADWOZIE - auto było rozebrane, naprawiane blacharsko na ramie (dzięki temu jest proste), odpowiednio zabezpieczone, a użyte materiały lakiernicze specjalne (i droższe) do aut zabytkowych. Kolor srebrny na bazie oryginału (180 silver grey/silbergrau) - najpiękniejszy kolor z tamtych lat.

▶ SILNIK - po remoncie kapitalnym - koszt naprawy wyniósł blisko 20 tys. zł i został przeprowadzony przez warsztat, który zna się na rzeczy (co nie jest takie oczywiste). Wraz z gaźnikami brzmi bardzo dobrze, a moc auta daje frajdę z jazdy. Skrzynia automatyczna 4-biegowa pracuje płynnie i mimo wieku jest niezwykle elastyczna.

▶ WNĘTRZE - czerwona skóra wysokiej jakości (gruba) całkowicie dominuje w środku nie tylko wizualnie, ale również cudownie pachnie. Wnętrze dopełnia fortepianowe drewno.

▶ ZAWIESZENIE I HAMULCE - po renowacji wszystkie konieczne części wymienione na nowe (w tym klocki, tarcze, przewody, amortyzatory).

Auto sprzedaję z pełnym bakiem paliwa, można wracać na kołach w dowolne miejsce w Polsce. Sprzedaż od osoby prywatnej (nie jestem handlarzem, auto było przygotowane dla siebie). Mercedes warty każdej złotówki - w tej kwocie obecnie nie ma możliwości doprowadzenia auta do takiego stanu.