Auto po kompleksowej renowacji, która trwała 3,5 roku - osobiście nadzorowałem każdy etap, aby auto służyło na lata. Dysponuję odpowiednią dokumentacją fotograficzną. Od renowacji autem przejechałem około 3 tys. km.
▶ NADWOZIE - auto było rozebrane, naprawiane blacharsko na ramie (dzięki temu jest proste), odpowiednio zabezpieczone, a użyte materiały lakiernicze specjalne (i droższe) do aut zabytkowych. Kolor srebrny na bazie oryginału (180 silver grey/silbergrau) - najpiękniejszy kolor z tamtych lat.
▶ SILNIK - po remoncie kapitalnym - koszt naprawy wyniósł blisko 20 tys. zł i został przeprowadzony przez warsztat, który zna się na rzeczy (co nie jest takie oczywiste). Wraz z gaźnikami brzmi bardzo dobrze, a moc auta daje frajdę z jazdy. Skrzynia automatyczna 4-biegowa pracuje płynnie i mimo wieku jest niezwykle elastyczna.
▶ WNĘTRZE - czerwona skóra wysokiej jakości (gruba) całkowicie dominuje w środku nie tylko wizualnie, ale również cudownie pachnie. Wnętrze dopełnia fortepianowe drewno.
▶ ZAWIESZENIE I HAMULCE - po renowacji wszystkie konieczne części wymienione na nowe (w tym klocki, tarcze, przewody, amortyzatory).
Auto sprzedaję z pełnym bakiem paliwa, można wracać na kołach w dowolne miejsce w Polsce. Sprzedaż od osoby prywatnej (nie jestem handlarzem, auto było przygotowane dla siebie). Mercedes warty każdej złotówki - w tej kwocie obecnie nie ma możliwości doprowadzenia auta do takiego stanu.