GMC Sierra w wersji regular cab, long bed, dually & big block. Mimo, ze konfiguracja nadwozia wskazuje na wersje robocza, to faktycznie auto nie mialo ciezkiego zycia (ale o tym ponizej). DMC do 3500kg. Wyposazenie wnetrza bardzo bogate jak na pick upa z 90 roku - welurowa tapicerka, radio w najwyzszej fabrycznej specyfikacji, elektryczne szyby, centralny zamek, tempomat, klimatyzacja.
Mechanicznie mamy do czynienia z silnikiem typu BBC (Big Block Chevy) o wielkiej pojemnosci i niewielkiej mocy :) 230KM z 7,4 litra pojemnosci to nie jest wynik powalajacy, ale za to mamy 515Nm momentu obrotowego i jak to bywa w tego typu silnikach, moc i moment mamy dostepne niemal od reki. Tak wiec fura nie jest zawalidroga, ale predkosci podrozne nalezy oraniczac. Skrzynia to pancerna trzybiegowa konstrukcja GM, TH400 (automat). W tym wypadku wyposazona w konwerter z lock upem.
Naped na cztery kola ... ale wszystkie tylne :) Na aucie nowe opony (6szt) na stalowych felgach z polerowanymi kolpakami (tez nowe). Do tego mamy "kurnik" z firmy Leer z bocznymi szybami przesuwnymi. Pokrywa paki wykonczona od wewnatrz filcowym "dywanem". Na dachu bagaznik, a wewnatrz mocowania na wedki. Podloga paki wylozona takze filcowym dywanem firmy Bedrug. Calosc nadaje sie na mini-kampera :)
Auto kupione w Kalifornii od pierwszego wlasciciela (za posrednictwem lokalnego handlarza). Mam cala teczke dokumentow i faktur. Jest takze faktura zakupu nowego auta. Na wiekszosci dokumentow jest data i przebieg. Wlasnie, przebieg - wynosi 80.000 mil. I to widac po aucie, a zwlaszcza wnetrzu.
Do Polski sprowadzony na poczatku 2019 roku, zarejestrowany i sporadycznie jezdzony.
Sierra jest po serwisie i po detailingu. Na wiekszosci elementow mamy oryginalny lakier. Nowy na pewno jest na masce. Przednie reflektory sa nowe. Lewy przedni blotnik lekko krzywo spasowany. Rama i podwozie zdrowe jak dzwon, nie ma grama rdzy ani nalotu. Tak jak wyjechal z fabryki. Lakier petarda, aczkolwiek znajda sie delikatne slady 30-letniej sluzby.
GMC ma zrobione badanie techniczne na VAT i PIT, kupujacy otrzyma pelna fakture VAT 23% gdzie caly VAT mozna odliczyc (od zakupu, ale takze od kosztow eksploatacji) bez koniecznosci prowadzenia ewidencji przebiegu. Sierra spelnia wymogi ustawy o VAT.
Wiem, sa tansze w ogloszeniach i nie trzeba mnie o tym uswiadamiac :)
Zapraszam do ogladania oraz na jazde probna, przy czym jazda mozliwa tylko przy sprzyjajacej pogodzie.
Z racji na wiek auta mozna zrobic opinie rzeczoznawcy, biala karte i wpisac auto do ewidencji pojazdow zabytkowych, a w efekcie czego zarejestrowac na zolte tablice. Ale to juz pozostawie nowemu wlascicielowi.
Możliwość odliczenia VAT, Do negocjacji, Faktura VAT