1977 Chevrolet El Camino Classic
rok produkcji : 1977
Silnik SBC 350 - 5.7 V8
Skrzynia Automatyczna TH 350
Stan licznika: 65 .000 mil
Niektóre opcje z wyposażenia fabrycznego:
- przyciemniane szyby
- klimatyzacja
- zawieszenie przód i tył Heavy Duty
- hamulce tarczowe ze wspomaganiem
- alternator 61A
- silnik V8 350 z 4-ro gardzielowym gaźnikiem
- skrzynia automatyczna TH350
- antena radia w szybie
- chłodnica Heavy Duty
- most o przełożeniu 2.56
Samochód jest po kompleksowym remoncie mechanicznym. Bardzo pewnie się prowadzi, silnik ma dużą moc, umożliwia sprawne wyprzedzanie i dynamiczną jazdę. Poniżej pełna lista przeprowadzonych napraw.
- nowe poliuretanowe tuleje zawieszenia przód i tył Energy Suspension
- nowe sworznie, końcówki kierownicze, center link (drążek środkowy)
- nowe amortyzatory przód Bilstein i tył Koni
- regeneracja felg
- regeneracja układu hamulcowego (nowe przewody, cylinderki, klocki, zaciski po regeneracji)
- wszystkie uszczelniacze – most, skrzynia, piasty
- nowe wielosezonowe opony General Grabbler z białymi literami
- nowe chromowane kapsle felg
- nowe uszczelki nadwozia – zgarniacze szyb, uszczelki drzwi
- elementy zawieszenia, śruby, obejmy itp. ocynkowane galwanicznie
- skrzynia biegów po remoncie w USA. My wymieniliśmy zestaw uszczelnień, filtr, modulator
- silnik po remoncie kapitalnym, nowe tloki Flat Top, wałek rozrządu, gaźnik, kolektor ssący Edelbrock. Układ korbowo tłokowy po wyważeniu.
- Nowe poduszki silnika i skrzyni
- nowy układ wydechowy 2,5" wraz z kolektorami rurowymi, tłumik Magnaflow 12216
- rozrusznik regenerowany
- nowy alternator 61A
- nowy akumulator
- regenerowany kompresor klimatyzacji, nowa dysza rozprężna, osuszacz
- nowa chłodnica, pompa wody , sprzęgło wiskotyczne, termostat
- nowa przednia szyba z anteną radia
- nowa skórzana kanapa, wymieniona gąbki
- nowe wygłuszenia na podłodze i w drzwiach – maty butylowe i gąbki
- nowe wszystkie światła, reflektory przednie H4 z homologacją europejska, nowe światła tył, obrysowi, kierunkowskazy
- podwozie oczyszczone , zakonserwowane przy użyciu materiałów Novol for Classic Car i Mike Sanders
- wymienione wszystkie płyny i oleje Amsoil
- zachowany build sheet - fabryczna karta z wyszczególnioną specyfikacją samochodu
- dwa komplety kluczy
- pełna dokumentacja fotograficzna z remontu
- wpis w dowodzie rejestracyjnym Vat-1 i Pit-A – pełne odliczenie podatku VAT
Wystawiam fakturę VAT.