Wystaw
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie główne
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie główne miniaturka
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • Merkur XR4Ti 1985 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka

Merkur XR4Ti - 1985

1985
11 111 km
2 772 cm3
150 KM
Benzyna
27 900 zł do negocjacji
Lokalizacja: Tarnów
Sprzedający: Pjoter
Dodane 9 lipca 2021
Liczba wyświetleń: 3746
Reklama
Znajdź idealną oponę
Szczegóły
Marka Inne Rocznik 1985 Kolor Czerwony Moc 150 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 11 111 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 2 772 cm3
Wyposażenie
Opis

Witam na sprzedaż piękny klasyk Merkur XR4Ti / Ford Sierra 2.3 turbo 177KM z manualna 5-biegowa skrzynia biegów sprowadzony z USA z czystym „title”, bezwypadkowy, od właściciela, nie z aukcji. Samochód po długim postoju. Odpala, skręca, jeździ i hamuje ale wymaga uwagi i przejrzenia.Stan oceniam na dobry, brak korozji czy szpachli na nadwoziu. Oryginalny lakier na całości samochodu, druga warstwa na masce. W tej wersji Merkur fabrycznie osiągał 100km/h w 7,5 sekundy. Osiągi oraz prowadzenie docenili inżynierowie serii DTM (DPM), w której Merkur ścigał sie jako Ford XR4Ti w latach 1984-1988. Został zastąpiony przez Sierre Cosworth przez co Merkura nazywano małym Cosworthem.