Samochód po profesjonalnej renowacji, piaskowane wszystko i grubo zabezpieczone epoxydem. Wszystkie podzespoły/części silnika i zawieszenie nowe lub regenerowane na najlepszych firmach. Dokumentowany każdy moment budowy projektu około 3tyś zdjęć. Projekt budowałem sam dla siebie więc robiłem to jakościowo i starannie przez 3 lata.
Silnik 2.3 NG Turbo T04E doładowanie obecnie 0.7bar , wtryskiwacze bosch 440ccm , fajkocewki tfsi , Komputer standalone easyecu 3+ ,Komputer pokładowy defi ZD Advance , i zegary tablet, wydech 3'' kwasówka , tłumiki MTG + przepustnica wydechu wiec cicho albo głośno na pilot. Dolot 2.5'' IC FMIC i dużo innych bajerów.
Zawieszenie gwintowane z regulacją twardości KW , poliuretany. Hamulce większe z audi s2 2tłoczkowe, pompa paliwa DW350.
Cały setup jest na 500koni wiec w przyszłosci chcąc zwiększyć moc nie trzeba nic inwestować tylko zwiększać na mapie.
Auto nie hamowane jeszcze i napęd jest na przód.
Audi posiada procedure startu, flatshift , pops&bangs i kilka innych bajerów.
Obecnie autko na dotarciu jeszcze, waga auta 1000kg, 5s do setki, torpeda choć wolę spokojne turlanie, radość z jazdy sprawia dźwięk 5cyl. jednostki na turbo jak i zainteresowanie ludzi podczas spokojnego turlania. Gdyby jakimś cudem komuś się znudził dźwięk silnika, dla odmiany może włączyć sobie muzykę, ostatnio zamontowałem car audio.Poczuj się jak w cabriolecie - otwierany panoramiczny dach. Taka okazja może się nie powtórzyć, jak chcesz mieć auto którego nie może mieć każdy.
Starałem się opisać z grubsza najważniejsze rzeczy nie rozpisując się za bardzo, dla konkretnie zainteresowanych czeka wiele zdjęć i obszerniejszy opis , możliwe również filmiki. W samochód włożone około 50tyś nie licząc robocizny, czasu..Na wszystkie części mam faktury paragony.
Mogę również zamienić na coś ciekawego.
Prośba , jeśli nie zamierzasz kupić i nie masz dla mnie żadnej oferty nie odzywaj się.