Wystaw
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie główne
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 1
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 2
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 3
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 4
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 5
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 6
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 7
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 8
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 9
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 10
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 11
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 12
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 13
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 14
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 15
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 16
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 17
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 18
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 19
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 20
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 21
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 22
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 23
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 24
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 25
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 26
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 27
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie główne miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 1 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 2 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 3 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 4 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 5 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 6 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 7 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 8 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 9 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 10 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 11 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 12 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 13 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 14 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 15 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 16 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 17 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 18 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 19 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 20 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 21 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 22 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 23 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 24 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 25 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 26 miniaturka
  • BMW 2000 1967 - zdjęcie dodatkowe nr 27 miniaturka

BMW 2000 - 1967

1967
55 000 km
1 991 cm3
100 KM
Benzyna
69 900 zł
Lokalizacja: Warszawa
Sprzedający: Ardor *****
Dodane 14 kwietnia 2021
Liczba wyświetleń: 4838
Reklama
Zamów części samochodowe z rabatem
Szczegóły
Marka BMW Model 2000 Rocznik 1967 Kolor Zielony Moc 100 KM Skrzynia biegów Manualna Przebieg 55 000 km Rodzaj paliwa Benzyna Pojemność 1 991 cm3
Wyposażenie
Opis

Samochód znajduje się w salonie samochodowym Ardor Auctions przy ul. Jagiellońskiej 65A. Po wcześniejszym umówieniu terminu istnieje możliwość wykonania jazdy próbnej oraz obejrzenia auta od spodu na podnośniku.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego: kontakt(małpa)ardoracutions.pl

BMW 2000 1967

Numer nadwozia: 1721515

- Duża limuzyna serii Neue Klasse (prekursor serii 5 i 7)
- Samochód w świetnym stanie technicznym
- Efektowny i funkcjonalny

Dane techniczne:
Silnik: 2.0l, R4
Moc: 100 koni mechanicznych
Inne dane: skrzynia biegów manualna, napęd na koła tylne

Odczyt licznika: 55 000 kilometrów

Stan prawny: zarejestrowany w Polsce



Rodzina samochodów "Neue Klasse" była krokiem milowym w dziejach bawarskiej marki. Grupa zgrabnych sedanów oraz coupe inspirowana włoską szkołą projektowania, stworzyła podwaliny pod sportowy genotyp marki i pozwoliła jej odbić się od finansowego dna. Najbardziej poszukiwane są małe wozy z serii “02” szczególnie z dwulitrowym silnikiem w mocniejszych odmianch – TI oraz TII. Ten sam motor, w różnych wariantach pojemnościowych, wykorzystywany był również do napędzenia nieco większych odmian czterodrzwiowych. Auta te pozostają nieco w cieniu szybszych “zero-dwójek”, lecz zasługują na uznanie jako prototypy sportowych limuzyn. Cała gama Neue Klasse dzieliła ze sobą wiele rozwiązań technologicznych, szczególnie wspomniane już wcześniej niezniszczalne, czterocylindrowe jednostki napędowe o fabrycznym kodzie M10. Pozostawały one w produkcji aż do końca lat 80-tych, odgrywając również pewien epizod w wyścigach Formuły 1.

Zielone BMW 2000 to przykład udanego tuningu klasycznego modelu z Monachium. Do Polski auto trafiło z Belgii za pośrednictwem renomowanego salonu oldtimerów. W rękach poprzedniego właściciela samochód znajdował się przez wiele lat i to on odrestaurował auto nadając mu obecny wygląd. Wnętrze jest zachowane w oryginalnym kształcie, za to pod kątem mechanicznym samochód sprawuje się bez zarzutu. To 50-letnie BMW jest zaskakująco łatwe w obsłudze i przyjemne w prowadzeniu, jego kierowca bez problemu odnajdzie się we współczesnym ruchu. Hasło reklamowe "czysta radość z jazdy" w tym wypadku zupełnie nie jest na wyrost.