Na sprzedaż dziś moja Silvia S15 w limitowanej do 1875 sztuk wersji Autech.
Jest to samochód z silnikiem wolnossącym jednak zmodyfikowanym fabrycznie przez tunera nissana (Autech), osiągającym 200 koni, które naprawdę sprawnie odpychają autko. Pozostała specyfikacja bardziej przypomina Spec-R niż S. Znajdziemy tutaj 4-ro tłoczkowe hamulce przednie, 6 biegową manualną skrzynię oraz zestaw fabrycznego usztywnienia budy (rozpórki).
Nasz egzemplarz to numer 903 na 1875 wyprodukowanych.
Silnik jest suchy, ma moc i świetnie wkręca się na obroty. Skrzynia biegów pracuje cicho i nie zgrzyta. Auto prowadzi się wyśmienicie. Klimatyzacja przyjemnie chłodzi. Wnętrze jest w ładnym stanie. Lakier niestety posiada wady, ale ogólnie prezentuje się jak widać dobrze. Spód samochodu jest w stanie idealnym, jak w rocznym samochodzie (przykładowe zdjęcia podłogi w albumie, pełen zestaw zdjęć podłogi mogę dosłać na maila).
Auto dodatkowo zostało wyposażone w:
- dedykowany układ wydechowy GP-Sports,
- 18-calowe felgi WORK Euroline,
- halogeny HID by HKB Sports,
- tylne lampy clear by D-Max (jest możliwość zakupu na seryjnych lampach),
- spoiler z pakietu Aero,
- wkładkę filtra powietrza HKS,
- lekki mały akumulator,
- rozpórkę przednich kielichów Cusco,
- japoński fotel kubełkowy kierowcy East Bear na szynach i mocowaniu Bride,
- nabę Works Bell Slim,
- japońską kierownicę Pista Racing,
- dedykowaną gałkę zmiany biegów Yashio Factory,
- drift guzik Cusco.
Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce. Można spokojnie wracać na kołach i cieszyć się samochodem od pierwszego dnia posiadania.